Nya medarbetare
Tänkte bara tala om att jag har utökat Nu-tar-jag-dig-i-örat-och-ställer-dig-i-skamvrån-skaran, så nu får ni ducka när ni ser KaizoR eller Twisted_T.
Fast jag tror dom är rätt snälla endå faktiskt :)
Haha ^^ Vad bra med lite fler Medarbetare. Och grattis till dom 2 lyckliga såklart :D
Hehe, ja lättlurade är de iallafall båda två 

:P Haha, vilket innebär att man får lov att lura dom då 
#1 Tackar :)
#2 Ja herregud jag förstod inte alls vad du menade först och tyckte det var ganska underligt :S Jag som är så snäll 
:P haha XD
#5 Blev tillsagd att jag bettet mig dåligt och att hon är trött på mina inlägg här på forumet och att jag får 1 veckas datorförbud ;)
Fast ja datorförbud var ju väldigt intressant hur det skall fungera…det var där jag förstod att det var på skoj i stort sätt.
HAHA XD ja, hade varit lite roligt med ett dataförbud från andra sidan Sverige eller något ^^ Du har fått en mamma till Twisted..hehe XD
Haha, och KaizoR hade jag koll på vad hon "gjorde igår kväll" och skulle sluta upp med det genast. Då blev hon nog lite nervös över vad hon ställt till med ;D
detta är en konsekvens om man inte uppför sig här hemma, så vem vet, det kanske fungerar hos Twisted också om det ska bråkas ;D
Man lär ju testa och se vad som händer menar jag ;)
Haha XD
#7 Ja ellerhur. Har flyttat hemifrån ganska nyligen(1 år snart i och för sig) och så får jag daturförbud ändå :(
#8 Haha ja troligen. Jag hade blivit lite smårädd då, haha. TRoligen samma tanke som när jag fick ditt mejl: "Vad har jag gjort nu egentligen :S?"
Japp, ibland är livet surt ;D
Jag hörde nämligen att din hamster ev funderade på att gnaga av modemkabeln. Så var det visst :P
#12 Jasså ja. Vilken utav dem? Får säkra buren x 1000 då ;)
Det är sekretessbelagt. 
Twisted_T - Jag som drog in dig i nomineringen av dig till vår Nu-tar-jag-dig-i-örat-och-ställer-dig-i-skamvrån-skara, så nu vet du vem du kan skylla på. Hoppas bara vi inte skrämt bort dig redan med datorförbud och allt
//Medarbetare på Hamster iFokus och Akvariefisk iFokus.
#15 Haha tack för den ;) Nej inte än men det kanske kommer ;) haha.
#0 Jag, snäll?! Pfffttt!
Nervös blev jag väl inte, men det flög väl någon förvirrad vindpust genom huvudet när det här dimpar ner i inkorgen! Haha!
"Har en fråga till dig.
Vad i helsike gjorde du igår kväll?????? Jag såg dig nog!!!!"
*GULP*
HAHAHA XD Okej, då får man passa sig för kaizoR med andra ord, annars åker man på en avhyvling någonstans på forumet 
Haha vad bra!:D nu för de ta och sluta, de dumma trollen!!;)
Mycket möjligt att hon drar in dig i en dold del av forumet och ger dig en veckas dataförbud.
Har jag hört ;)
Haha ^^ Då gäller det som sagt att passa sig..Jag är så snäll så 
*Sitter på knä och ber till guden kaizoR att inte ge mig dataförbud*
Åh men vad kul! Lite avis är jag, det är ju jättehäftigt att vara Medarbetare här
Tänkte säga grattis till dem nya medarbetarna. 
Novis1o blev också lite skrämd, lika bra att bli härdad om man ska ingå i medarbetarstyrkan ;)
#17 Haha. Vad gör du för hemska saker egentligen? ;)
#23 Tack :D
Ja jag blev riktigt nervös och skrämt och undrade vad fasiken jag gjort nu.. ;)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!