Hamster iFokus

Hamster

Etikettersajtenifokus
Läst 803 ggr
Imasy
3

Nya medarbetare

Tänkte bara tala om att jag har utökat Nu-tar-jag-dig-i-örat-och-ställer-dig-i-skamvrån-skaran, så nu får ni ducka när ni ser KaizoR eller Twisted_T.

Fast jag tror dom är rätt snälla endå faktiskt :)

NinjaKakan
0

Haha ^^ Vad bra med lite fler Medarbetare. Och grattis till dom 2 lyckliga såklart :D

Imasy
0

Hehe, ja lättlurade är de iallafall båda två FlörtTungan uteOskyldig

NinjaKakan
0

:P Haha, vilket innebär att man får lov att lura dom då Oskyldig

Twisted_T
0

#1 Tackar :)

#2 Ja herregud jag förstod inte alls vad du menade först och tyckte det var ganska underligt :S Jag som är så snäll Oskyldig

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

NinjaKakan
0

:P haha XD

Twisted_T
0

#5 Blev tillsagd att jag bettet mig dåligt och att hon är trött på mina inlägg här på forumet och att jag får 1 veckas datorförbud ;)

Fast ja datorförbud var ju väldigt intressant hur det skall fungera…det var där jag förstod att det var på skoj i stort sätt.

// Linn

NinjaKakan
0

HAHA XD ja, hade varit lite roligt med ett dataförbud från andra sidan Sverige eller något ^^ Du har fått en mamma till Twisted..hehe XD

Imasy
0

Haha, och KaizoR hade jag koll på vad hon "gjorde igår kväll" och skulle sluta upp med det genast. Då blev hon nog lite nervös över vad hon ställt till med ;D

Imasy
0

detta är en konsekvens om man inte uppför sig här hemma, så vem vet, det kanske fungerar hos Twisted också om det ska bråkas ;D

Man lär ju testa och se vad som händer menar jag ;)

NinjaKakan
0

Haha XD

Twisted_T
0

#7 Ja ellerhur. Har flyttat hemifrån ganska nyligen(1 år snart i och för sig) och så får jag daturförbud ändå :(

#8 Haha ja troligen. Jag hade blivit lite smårädd då, haha. TRoligen samma tanke som när jag fick ditt mejl: "Vad har jag gjort nu egentligen :S?"

// Linn

Imasy
0

Japp, ibland är livet surt ;D

Jag hörde nämligen att din hamster ev funderade på att gnaga av modemkabeln. Så var det visst :P

Twisted_T
0

#12 Jasså ja. Vilken utav dem? Får säkra buren x 1000 då ;)

// Linn

Imasy
0

Det är sekretessbelagt. Flört

flack
0

Twisted_T - Jag som drog in dig i nomineringen av dig till vår Nu-tar-jag-dig-i-örat-och-ställer-dig-i-skamvrån-skara, så nu vet du vem du kan skylla på. Hoppas bara vi inte skrämt bort dig redan med datorförbud och alltOskyldig

//Medarbetare på Hamster iFokus och Akvariefisk iFokus.

Twisted_T
0

#15 Haha tack för den ;) Nej inte än men det kanske kommer ;) haha.

// Linn

kaizoR
1

#0 Jag, snäll?! Pfffttt!

Nervös blev jag väl inte, men det flög väl någon förvirrad vindpust genom huvudet när det här dimpar ner i inkorgen! Haha!

"Har en fråga till dig.
Vad i helsike gjorde du igår kväll?????? Jag såg dig nog!!!!"

*GULP*

NinjaKakan
0

HAHAHA XD Okej, då får man passa sig för kaizoR med andra ord, annars åker man på en avhyvling någonstans på forumet Oskyldig

Frosstis
0

Haha vad bra!:D nu för de ta och sluta, de dumma trollen!!;)

Imasy
0

Mycket möjligt att hon drar in dig i en dold del av forumet och ger dig en veckas dataförbud.

Har jag hört ;)

NinjaKakan
0

Haha ^^ Då gäller det som sagt att passa sig..Jag är så snäll så Oskyldig

*Sitter på knä och ber till guden kaizoR att inte ge mig dataförbud*

[Sniff]
0

Åh men vad kul! Lite avis är jag, det är ju jättehäftigt att vara Medarbetare härSkrattande

Roonja
0

Tänkte säga grattis till dem nya medarbetarna. Skrattande

Imasy
0

Novis1o blev också lite skrämd, lika bra att bli härdad om man ska ingå i medarbetarstyrkan ;)

Twisted_T
0

#17 Haha. Vad gör du för hemska saker egentligen? ;)

#23 Tack :D

// Linn

Novis10
0

Ja jag blev riktigt nervös och skrämt och undrade vad fasiken jag gjort nu.. ;)

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!