Hamster iFokus

Hamster

Etikettsajten
Läst 1106 ggr
NinjaKakan
0

Presentation av medlemmar

Jag tänkte att man för skojs skull kan presentera sig här, både nya och gamla medlemmar om man har lust ^^

Hur gamla ni är, var ni bor, vad ni har för intressen och vad ni gör på fritiden, om ni går i skolan eller jobbar, vad ni vill bli när ni blir stora, hur många hamstrar ni har och vad dom heter, om ni har uppfödning osv osv. Helt kort och gott en presentation av medlemmar :D

Ja ni förstår ^^ Hade varit roligt att veta mer om er.

Så go on :)

/Ursäkta diverse stavfel om det finns några/

• Redigerat 2021-06-06 11:43 av Herveaux
NinjaKakan
1

Och jag kan väl börja om ingen annan hinner före ^^

Josefin,21 år och bor i Skåne hemma hos min mamma,syster och styvfar med barn. Jag är arbetslös så just nu tillbringar jag mest tid hemma med att söka jobb och krama träd ungefär. Jag älskar att pyssla,rita,bygga,måla och lite såntdär. En kreativ person helt enkelt. Jag har 2 hårbollar som heter Kakan och Mc Muffin som är dvärgar. Jag är utbildad hästskötare och lantbruksdjurskötare men håller inte på med hästar just nu, men oj vad jag saknar det ^^, . Annars, en människa med ett stort hjärta och bryr sig väldigt mycket om människor och djur. Men jag kan bitas ibland Oskyldig

Twisted_T
1

Jag heter Linn, 22 år och jag bor i Göteborg (Kortedala) med min pojkvän och våra 3 hamstrar (Panter Svart satin kh hane, min sambos. McQueen Silvergrå umb lh hane, min. Och Sulfidas Genesis Creme lh, min.). Jag jobbar som vikarie på förskolor i delar av Östra Göteborg och har precis sökt till höstens utbildningar(förskollärare), hoppas självklart på att komma in!

På fritiden pysslar jag gärna om mina hamstrar, är ute och går, är med pojkvän och vänner eller fotograferar.

Kommer från en familj som är väldigt musikintresserade så ibland när jag har tid så åker jag gärna dit(2,5 mil norr om göteborg, en liten håla som heter Nödinge) och försöker lära mig instrument och sjunger för fulla muggar!

Alltid älskat djur över allt i stort sätt, haft de flesta gnagare man kan ha och en del andra djur i mitt liv.

Jag är inte uppfödare men har funderingar kring det, kommer ta min första kull i sommar och går det bra och jag kan tänka mig fortsätta med det så kommer jag troligen starta en liten uppfödning med guldhamstrar!

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Imasy
2

Vi (jag) har lagt på förslag att vi som sköter sajten ska vara så ego att vi ska göra en artikel om oss själva så ni vet vilka vi är.

Det kommer till och med bli idolbiler i artikeln ;D

Således tänker jag alltså inte presentera mig nu :P

Twisted_T
0

#3 Haha oj riktig egoboost asså? ;)

Ska det vara signatur på idolbilderna med? ;)Oskyldig

// Linn

Miilla
0

#2 Haha, vad kul..Nödinge, mina hemtrakter ju Flört

Hamsterlycka
1

Jag heter Hanna, bor i Umeå och Tumba (skilda föräldrar). Jag är 14 år och för ser mesta ett snällt barn :) Har en ängelhamster som heter Jack och en "riktig" hamster som heter Wilgot (även kallad Gotten, Wille) Mina största intressen är att vara med min familj, kompisar och hamstrar! Drömmer om att när jag blir lite större kunna skaffa en liten uppfödning. När jag blir större vill jag bli fotograf eller jobba med nyfödda barn. (har älskat bebisar sen jag fick min lillebror, då var jag två år!) Jag har två syskon, lillebror Albin och min storasyster Myra. Det var väl lite om mig.. Hihi :)

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

NinjaKakan
0

Var roligt att ni svarat iaf ^^

Imasy - HAHA XD kan inte alla på hela sajten få en egen presentation..XD  då har ni nog med artiklar för resten av året och lite till ;)

Imasy
2

Japp. Och Clownnäsa ;)

goldenhamsters
1

Jag heter Alicia och jag blir sexton år den 2 maj, så snart, snart så kommer jag ut och övningskör på gatorna, så se upp Flört.

På fritiden så är jag med mina hamstrar, kompisar eller är i stallet och rider. Min familj har en häst som heter My hamilton.

Jag börjar troligtsvis på Vittra gymnasiet i Sickla Natur/Sam i höst eftersom jag är en liten no-nörd Tungan ute.

Just nu har jag 6 hamstrar, men det kansle blir en till snart. Sen har vi också 2 hundar, 2 katter och 1 polle.

Mvh Alicia.

NinjaKakan
0

# 9 Aow :O Har ni häst ? Jag åker hem till er nu, så hur var adressen igen Oskyldig

Absolutpea
1

Jag heter Alexandra och blir femton den 20 april. Jag bor i småland och är en riktig djurnörd. just nu har jag… 2 sköldpaddor, tre katter, en hund, sju hamstrar, en häst. Har även en hund hemma hos pappa ;) Min fritid brukar jag spendera utomhus, med kompisar, familj eller med djuren. På helgerna hänger jag oftast i stallet eller är med kompisarna! Jag går just nu bara i högstadiet men jag vet redan nu vad jag ska bli för någonting. (om inte planerna ändras) jag vill bli vetrinär inriktning hästar. :)

NinjaKakan
0

#11 Vad roligt ^^ Veterinär hade jag också velat bli, men har tyvärr inte betygen till det :)

Twisted_T
0

#5 Haha ja Nol och Nödinge är ju inte så värst långt ifrån varandra nej ;) Jobbat en del i Nol på förskolor :)

// Linn

StinaKarlsson
1

Stina heter jag är är 29 år. Bor med sambo och vår djurfamilj utanför Uppsala. Familjen består av 3 hundar, 2 katter, hamstern Harry och ett 30 liters akvarium där vi har endlers guppy, räkor och posthornssnäckor.

Självklart tar djuren upp mycket av vår tid, men förutom det är både jag och sambon väldigt sportintresserade så vi åker och kollar på en del matcher i både hockey, fotboll, speedway och innebandy när vi har tid. Dessutom gillar vi båda att resa och gå på konserter, så ibland händer det att vi kombinerar dessa, tex har vi varit på Irland och sett våra stora idoler Metallica spela!

Jag jobbar just nu som vikarie på en förskola här i byn där vi bor, vad jag ska bli när jag blir stor vet jag inte riktigt än, trots att jag redan fyllt 29… :P

NaDa...
1

Nadja heter jag som sitter och skriver bakom datorskärmen!
Jag är född 1997, och fyller därmed 15 i Augusti. Jag är bosatt på Ön Åland och är en stolt Ålänning ;).

Jag går just nu i grundskolan, åttan. Men efter det så kommer jag att börja studera till Juornalist.

Hos oss bor 3 katter, 4 kaniner och en hamster. Då är kaninerna och hamstern 'mina' djur. På fritiden brukar jag sitta vid datorn, då oftast vid iFokus, träna kaninhoppning, fotografera och 'pyssla' Dvs, rita på kläder och skor eller göra scrappbooking.

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Charlie2006
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Frida var mitt namn då, är 20 år fyllda, bor utanför Göteborg och tar studenten till sommaren, faktiskt bara lite längre än 1 månad kvar (jag längtar Skrattande).

Är utbildad kött/styckare och charkare, ett roligt yrke imott vad jag kan tänka mig många tror. Har lärt mig mycket och tycker det är intressant. Oftast är arbetskamraterna väldigt trevliga. Nu hoppas jag få jobb, så jag inte blir hemmasittandes, men det ser ljust ut.

Om det inte blir någon jobb med än gång, ska jag satsa på körkortet, och hoppas att kunna göra teorin och uppkörningen till hösten.

På fritiden har jag inte så mycket till liv, tycker inte om att festa, gå i affärer och liknande, utan oftast blir det framför datorn. ;) Därimot tror jag inte jag skulle kunna ha alla mina djur om jag varit borta mycket. Fotografering håller jag på med, på hobby nivå, men hoppas att jag ska kunna leva på det i framtiden.

Såklart bor mina kära djur med mig. Är guldhamsteruppfödare och här bor det 8 guldhamstrar, Exentrion's Ginova, Mapilamis Oxelia, Fairthorpe, Guenavera, Brage, Franklin, Sulfidas Cuzy Colorado och Sebastian. Har även påbörjat en liten uppfödning av möss. Just nu bor det 20 möss här hemma, men det varierar i omgångar. Får ju inte glömma mina ögonstenar, mina två katter Elektra och Måns.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida