Roslagens Blackberry
Jag är så kär i min ena Campbells-pojke Blackberry. Han är en riktig liten pussgurka som älskar att slickas och ska alltid klättrra på en så fort man närmar sig buren.
Tog lite kort på hans speciella lilla ansikte, men det är svårt att ta kort på svarta hamstrar så jag har fått ljusa upp bilderna flera nyanser. Därför ser han brunare ut än vad han är i pälsen.
Kan man låta bli att älska ett sånt här litet tryne?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag passade på att filma lite när jag skulle byta sandbadet idag. Båda två va helt tossiga och ville komma upp. Blackberry kommer alltid så fort man visar sig, medan Elizah vill komma upp när hon själv bestämmer sig för det, annars så sticker hon snabbt som blixten. Ursöta och SNÄLLA båda två. Vet att många tror att alla Campbells bits o vaktar burar nämligen. Men inte mina ;-)
Oj vad annorlunda han såg ut :O Ser campbells ut så eller han är bara ett annorlunda exemplar ? :P Men han var väldigt väldigt söt…
Haha ja han har lite väl kort nos, men det vita som går upp på överläppen gör också att den ser ännu kortare ut än vad den faktiskt är. Blir lite synvilla. Men jag har satt ihop honom med Elizah som har ganska lång snok så jag hoppas på ungar med lagom långt nosparti sen. Han är dock himla charmig med sitt lilla tryne tycker jag :)
Ja det måste jag säga att han ser riktigt charmig ut ^^ Hoppas på dundersöta ungar :D
Lite ot, men är brukar campells vakta burarna ? Tycker nämligen dom är underbart fina och sen finns dom ju i miljontals färger..
Tyvärr har många varit bitiga förr och det har också hänt att särskilt honor vaktar sina burar. Idag har man avlat på bättre temperament, men det förekommer tyvärr riktigt bitska Campbells också. Därför ska man välja att köpa av en uppfödare som vet vad dom pysslar med och sätter både hälsa o temperament i första hand tycker jag. Diabetes är ju tyvärr också ett problem hos Campbells nämligen.
Åhh vilken liten söt-boll!! 
Crazy hamsterlady and a turtle! 
Flingans Qito The Legend
Hahaha men kära nån! Kan du inte avla på små bulldogs campbells *naaaw*
Skämt och sido, det vita under hakan gör ju att det nästan ser ut som att han har uppåtnäsa också, men han är otroligt söt! Så vacker färg också, härligt med så goa dvärgar ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Jaha, det hade jag ingen aning om :) Men tack för svaret iaf och lycka till med bebislyckan sen :)
Så söt!!
Hoppad du får många söta små hamsterbebisar! 
// Nadja
Oj så söta!
Blackberry har verkligen vackert huvud.
Hoppas han överför det till sina kommade bebbar.