Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 1565 ggr
Frosstis
1

varför ditt användarnamn?

Ja, varför tog/valde du ditt användarnamn? :)

NinjaKakan
1

Örm. Detta valde jag mer för att jag kallas både Ninja och Cake så därför blev det en svensk översättning på det till NinjaKakan :)

Borgbackens
2

Äger en uppfödning vid namn Borgbackens Glad

Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus

www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥

[Avarice]
1

Tja, det betyder girighet och filosofisk som jag är så anser jag att det är ett stark samband mellan det och mänskligheten i allmänhet^^ Sen så låter det snyggt med enl. mig Flört

emmajensennn
1

Valde mitt då jag köpte min kanin som hette Ängla. men hon var inte en ängel så nu heter hon Molly.

Så namnet Ängla från kaninen och 97 för att jag är född 1997 ;) = Ängla_97 ♥ hehe ;)

You can't make a rainbow without a little rain

Frosstis
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tog mitt för att jag heter Paulina, och för att jag är gift med Justin Bieber :D

emmajensennn
0

#5 Haha suure ;)

Twisted_T
0

När jag var ganska ung gjorde jag en mail som hetteTwisted_Twinklestar. Sen efter det har Twisted följt med mig men använder ofta Twisted_T som inlogg. Funderar på att byta till Twisted om det går :).

Startar jag en uppfödning en dag så vill jag att den skall heta Twisted's :)

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Frosstis
0

#5, okej vi är inte gifta. MEn snart förlovade ^^ Flört

emmajensennn
0

#8  om hur många år? 100 kanke ;)

Frosstis
0

haha nej han måste bara åka på believe-turnen :D

NinjaKakan
0

Drömmar får man ha ;) Tror nog att det är fler än du bara paulina som jagar han :P

emmajensennn
1

#11 Aa självklart, men jag jagar honom inte! snarare å springer jag så långt bort från honom jag bara kommer hehe :P

Lojs
0

Mitt är enkelt, jag har använt Lojs som nick på sidor sedan innan vissa av er var födda. (Från typ -98 tror jag) Jag kallas Lojs irl med, heter Louise.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Frosstis
0

#11 pmf, haha nejdå (:

emmajensennn
0

#14  :P skojjar ju bara ;)

Frosstis
0

#15 hahaha ja ;) men bara bra för mig, då har jag en människas mer chans :D

NinjaKakan
0

Jag gillar Lojs, ett kort och annorlunda namn som man kommer ihåg ^^

[JoannaStridh]
0

JoannaStridh! Mitt namn helt enkelt. Hette först "Karamel-Sauce" men fick sedan byta pga att jag avskydde det namnet haha. Blev medlem 2010 men blev inte så aktiv förrän mars i år… Så därför fick jag byta av Niklas!

atlanta
1

Min absoluta favorithäst för typ 100 år sen hette Atlanta Stard, En jättefin fuxmärr med fin bred bläs och vita strumpor, en underbar travare att rida. Hade många roliga stunder i skogen hon och jag Glad

emmajensennn
0

#19 bild på henne kankse?

Emmin
1

Emma + Robin = Emmin.. Jag brukar ibland köra på mitt namn kombinerat med min sambos då fantasin försvinner..

Roonja
1

Jag tog Roonja för att jag heter Ronja, men "Ronja" det var upptaget så då fick det bli 2 o istället! Tungan ute

emmajensennn
1

#22 min shettis heter Ronja :p

Ozanna
0

Enkelt, Ozzy (min hamster) + Anna (mitt namn) = Ozanna!

//Anna :)

Flöffo
0

Tja… Violet är mitt smeknamn (även vio och veta men det låter lite konstigt) och jag älskar alla djur men animals och djur (Violet-djur,Violet-Aninmals) låter konstigt så det blev Violet-Pets eller som jag skriver VioletPets.

Sen kom jag inte på något bättre så jag har det nu.Komm gärna med förslag Glad

//Flöffo

Roonja
0
Minrandigalama
0

hehe jag har haft mitt avändarnamn på massa ställen. Det började väl med att jag var tsm med en kille och sen skulle min syster skriva en rolig presentation på min bilddagbok, Och det vart väl nåt sånt här " Jag älskar min randiga lama Christian, jag älskar honom djupt och innerligt som ett toalettpapper" Och nånting med att ja var påskharen och skulle dela ut ägg xD Så då har det helt enkelt blivit MinRandigaLama ganska bra för det brukar inte vara upptaget :)

Lojs
0

#17 Tack! =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Sniff]
0

Min katt hette Sniff, och eftersom jag älskar honom så fick det bli så när jag registrerade mig. Men det är enda stället där jag heter Sniff, överallt annars heter jag Ziggson. För er som inte ser det så är det Sniff på min profilbildTungan ute

Scorpio97
1

Är född sjunde november 1997, och är allstå skorpion. "Scorpio" var dock upptaget, så då lade jag till 97.

//Jessie

Nathalie91
0

Tja, "Nathalie91" är väl ganska obvious, hehe. Förnamn + födelseår. :)

http://nathalie.blogg.se

Alexinas
0

Jag använde en kombination av mitt namn Alexia och min lillasysters namn Lina. Sen hade min mamma även använt detta namn för en gammal mejladress och jag tycker att det är ganska så fint så varför inte använda namnet till iFokus? Sen tycker jag även att det är lätt att komma ihåg :)

Evovva
1

Heter Eva och tänkte använda mig av det ända ord jag kan på rövarspråket. Mitt namn.

På rövarspråket heter jag Evvovva. Men råkade missa en bokstav när jaggjorde mitt nick här. Så därför blev det Evovva. SkrikandesTungan ute

[Sniff]
0

#33 Blir det inte Evova? Skäms

Evovva
0

# 34 Näe det blir Evvovva. Man ska tydligen skriva dubbla konsonanter eller nåt sånt.

Amorita
0

jag brukar kalla min hamster Amor för Amorita ibland, så det blev användarnamnet. hehe :P

Bruden-Mbuti
0

jag hade ett annat användarenamn/nick förut. slutade att vara här inne.

började vara på kaninsajterna, sidorna.

därav mitt nuvarande nickname som är kaninernas. el rättare var för Bruden finns inte kvar. brydde mej inte om att byta igen. byter väl den dan som Mbuti flyttar.

nadilda
0

Jag heter Nadja min lilla syster heter Matilda någon så var det något spel vi spela ihop och då kallade vi oss Nadilda och så fäste jag mig vid det.