Undrar en grej...
Ni som har typ 10 hamstrar… hur hinner ni?! Förstår inte riktigt.. mat, kärlek, frilek, städning, alla grejer osv… hur gör ni när ni ska städa burarna? Tar ni alla på en gång, eller delar ni upp det varje dag?
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 

Har man bara en del fritid så är det inte så farligt. Jag har 3 rasthagar plus badkaret och ibland toaletten som rastplatser. Jag städar burar två dagar i veckan just nu, det känns ganska lagom.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Nu har jag en vuxen hamstermamma och hennes små bäbisar, så än har jag inte fått pröva på att ha +10 hamstrar, men eftersom ungarna kommer stanna här ett tag pga karantän så blir det snart fullt upp. Vi har två hagar, så vi kan ha ute två samtidigt men vi kommer nog fixa till en tredje, minst.
Städa burar gör vi när det behövs, kanske blir det jobbigt att ta alla på samma gång så då får vi dela upp det. Jag tror att det svåraste blir att hinna med alla.
Men att ha många hamstrar är supermysigt, alltid någon att gosa med
Okej! Tror jag också ska skaffa en hage till min bebis :)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Visst tar det lite tid att mata och ge nytt vatten men man behöver ju inte ta alla burar på en gång, jag städar dem grundligt då jag ser att det behövs. Toaletterna, där allt kiss hamnar tar jag ut varje dag eller varannan dag efter behov. Iom att de kissar där så är det mest toaletten jag behöver bry mig om till vardags. Å den rengör jag i samband med att hamstern får komma ut :)
Ju fler hamstrar man har desto bättre rastningsmöjligheter behöver man ju, annars får man sitta uppe hela natten för att hinna ha ute alla ;)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_