Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 1188 ggr
Tinwe
0

Vila i Frid Trulle.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har lille Trulle-bullen min somnat in (2012-04-03), en dag innan min födelsedag.

Fick ta honom till veterinären då han slutade sköta sig, samt fick en jätteillaluktande diarré, som dessutom satte sig fast i både svans och päls. Stackarn, han var så tunn med, så det kändes definitivt som det rätta beslutet, även om det var tungt.

Han blev 2 år gammal, mitt lille troll.

Jag saknar dig gosemosen Gråter Önskar att du kunde komma tillbaka till mig… Gråter

Vila i Frid. <3

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

Lojs
0

Beklagar sorgen!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Tinwe
0

Tack så mycket!

/Matilda

Frosstis
0

rip :(

Flöffo
0

Beklagar, R.I.P Gråter

Styrkekramar!

//Flöffo

Ozanna
0

Tråkigt att en så söt hamster måste lämna oss. Vila i frid! Gråter

//Anna :)

Miilla
0

Hemskt att dom måste lämna en nån gång Rynkar på näsan Villa i frid söta Trulle!

Odette
0

Beklagar Tinwe, jag har också förlorat en del av mina gamlingar på senaste :( Läste din blogg också, så kul att du hittat en liten valp! Är så glad för din skull.. å så fick jag mig ett gott skratt då jag såg vad du skrivit i ett av inläggen som du så fint började med "Jöö!" hahahaha..

Vila i frid lilla Trulle.
Du var och förblir älskad :')

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

NinjaKakan
0

Vila i frid Trulle. Beklagar verkligen. Styrkekram

Twisted_T
0

Beklagar sorgen :( Vila i frid Trulle!

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Tinwe
0

#3, #4, #5 Tack så jättemeycket, fina ni är. <3

#6 Jag håller med dig! Självklart är jag glad att han iallafall fick bli en 2 år gammal gubbe.

#7 Det är så jobbigt :( Minns t.ex. när jag vart och hämtade Eldha och Dust av dig, kan inte fatta att Eldha är borta och att Dust är så gammal redan.. Rynkar på näsan Till och med Makina är ju snart 2 år! Jag förstår bara inte… Vart tar tiden vägen!?

Javisst är han söt lille valpis? Nu får jag ju mycket annat och tänka på när jag har valp och det är rätt skönt, så man inte dränker sig för mycket i sorgen, vilket jag har en tendens att göra när det gäller hampisarna…

"Jöö" är någonting jag skriver på en daglig basis med vänner! "Pröpa" och "Pjöp" hänger fortfarande med i min lilla ordlista ska du veta! :')

#8 Tack så jättemycket, snäll du är. Det värmer verkligen.

#9 Tack! Ja, må han vila i frid nu lille trollet. :(

#10 Tack Roonja! :(

/Matilda