Söt
titta var söt Lilla Cindy var när hon skulle bli väckt, vi hittade henne inte först men sedan lyfte vi lite på toapappret och där låg hon!
Varför väcker ni henne under dagen måste jag fråga?
#1 Dom kanske har henne i en transportsbur och väcker henne för att lägga henne i riktiga buren??
Jättesöt bild iaf :)
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
#1 Jaaa, det är så att vi håller på att göra storrengöring i hamsterrummet, vi skulle börja med de som var vakna men först trode jag ju att lilla Cindy rymt då jag inte såg henne, men lyfta lite på pappret och såg att hon låg där på rygg och sov :)
#2 Taack :)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#3 Hon frågade bara.
man ska ju inte väcka hamstrar på dagen. Alltså frågade hon. 
#4 Svarade jag inte på frågan eller? Visst är Lilla Cindy söt?
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Men Mandyosv verkade ju inte ta illa vid sig av Twisted_T's kommentar och ifrågasatte inte frågeställningen? 
#6 Ja precis, förstog inte riktigt poängen med #4 xD
#5 Jo, det gjorde du. :) Sa bara varför hon frågade. ;)
Hahah såklart. Cindy är underbart söt.
Älskar namnet. :)
#8 Tack :) Haha du skrev till mig precis som att jag var typ efterbliven och du va tvungen att förklara för mig ahhaha :D jag såg vad hon frågade liksom :)
Ja jag frågade bara :) Ingen idé att bråka för det ;) Tror ni två (mandyosv och Roonja) missförstår varrandra en del eller att det blivit ett missförstånd från hela början antagligen som lett till detta.
#9 hahah nejdå. 
Skrev bara mitt inlägg för du skrev "jaaaa" i ditt inlägg före. :)
Men som sagt är hon väldigt söt! Älskar hennes lilla nos som sticker upp ur pappret, typ
- hallå, varför ska du väcka mig? jag måste få min middags-lur 
#10 var ser du bråket här? hehe :) Roonja gillar väl att kommentera precis allt jag skriver här typ ._.
#11 Haha eller hur, helt rosa som en liten gris!
#12 Tycker inte det verkar som hon menar något illa i just denna tråden i alla fall. Om du anser att hon gör det i andra trådar så kan du försöka lösa detta med henne i PM. Vi andra vill ha en bra stämning här på forumet och slippa bråk.
#14 Tycker fortfarande inte det är något bråk här? :) Visst är Cindy söt när hon ligger under pappret 
Alltid finns de något att klaga på.
#15 Nej inte än men lite tjaffs som det brukar börja med. Säger bara att ni kanske borde reda ut missförstånd eller vad det nu är mellan er så andra slipper bråken som brukar vara i trådarna. Ja jättesöt :)
#3 Varsogod :)
Twisted_T Jag menade inte att vara elak, så att du vet :)
Mvh Sarah
#18 Nej ingen fara jag tog inte alls illa upp ;) frågade ju varför så räknade ju med att få förklaring på det :)
Hon kanske suger på tummen när hon sover… 
Ser ju nästan ut så!
#18 Bra :)
Mvh Sarah
#20 eller hur! Så söt så!
#21 Det är inte många som uppmuntrar sig själva! haha
Våra små sötingar!
#23 Fattar inte riktigt va du menar… :)
Mvh Sarah
#25 Du skrev "#18 Bra :)" och #18 är ju du själv! Haha
men förstår ju att det var riktat till #19.
Jaha ojdå :/ haha :D det såg jag inte :p
Mvh Sarah
Är ni samma person? Alltså mandyosv och makkeosv?
#28 De är tillsammans :) Alltså pojkvän och flickvän vad jag förstått det som i alla fall.
gud vad underbart ett riktigt hamsterpar ;)
Grattis till er som har varandra 
#30 tack ska du ha :)