LEK HOT or NOT ?
Snodde den här från katter iFokus.
Det går till så här, jag lägger upp ett kort, och sen ska en av er skriva HOT om ni gillar fotot. Eller NOT om ni inte gillar fotot. Och då är det er tur att lägga upp ett kort, och nästa person skriver vad det tycker osv.
Obs. Korten kan vara på vilken djur som helst
Säger både hot & not, bra skärpa, tycker dock att färgerna blev lite för svaga (kan ha med ljuset att göra) & tycker att handen & den röriga bakgrunden förstör bilden lite, annars jättefin bild med fina fåglar!
MVH Wilma
#6 Hot
Hot (söt tunga där också :P)
Hot, supseröta hundar :D

Mvh Alicia.
Hot :D
Not, jätte söt hamster, men dålig skärpa
Hot!!
Min hund när hon hade valpar, därav tuttarna ;)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Hot, fin bild och asfin katt men personligen tycker jag hela huvet skulle varit med!
Lägger upp en bild på min älskling för att se om någon tkr han är hot or not :D
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Är det en bild du tagit själv eller det är en googlebild ?
#29 Hot (supersööt hund)
#38 Ååh, lilla Dolly. Såklart HOT!!
Här är hon igen. :D
#40 hahah Hot såklart
Här är hon igen. :P Fast som bebis. :D
Både och. :) Tycker att valpis är supersöt, men tycker inte om ljuset i bilden.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Jätte HOT Mycket vacker bild. :)
Här är Bubblan. :P
Not för gallret men hor för supersöthamster & noooos 
Min underbara katt som dog för 5 årsen, hon blev överkörd och vi hittade henne på vägen, hon var hel, men död. såå hemskt :( tog bilden när jag var 11 år, 2 år innan hon dog
Hot. Hemskt det där. :( Våran katt blev också på körd. Men hon klarade sig. Nu är hon innekatt. Men hon fick ett stort sår på huvudet. :(
jaa verkligen :(( tur att hon klarade sig!! HOT vilken sötnos!
En av min hunds valpisar
#49 oj så söt, lite rynkig sådär. ^^ HOT! :)
Här är min kisse.
Hot! Gillar det harmoniska, lite drömmande ljuset i bilden. Oerhört passande bakgrund till kattens färger och markeringar :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Håller helt klart med Roonja!
//Flöffo
Jag visste ju inte det hittade den på google !!!förlåt då
#58 Det är fortfarande inte ok, man får inte ta andras bilder och använda dom utan att be om lov.
Medarbetare på Vetenskap.
Tog bort bilden som inte var dennes egen. Fortsätt med leken nu, men håll er till era egna bilder ;)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
hot

Crazy hamsterlady and a turtle!