Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 936 ggr
Frosstis
0

Skriv när du rastar!

Skriv när du har rastat eller om du ska göra det.

Idag så tog jag upp min hamster på dagen så att min bror fick leka lite med honom (under min uppsikt!! O.O ;) Och han var vaken, :P) och snart ska jag ta ut honom igen. :)

*gäller alla hamstrar :P*

Twisted_T
0

Har lille Panter ute på rastning just nu i lekhagen. Han har vart ute i ca 1 timma så snart är det McQueens tur och därefter Genesis :)

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Charlie2006
0

Ingen rastning än, men hade tänkt börja med rastningarna om ca 15-30 min. :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Absolutpea
0

just nu är jag redan inne på min tredje och siste rastning för kvällen! Har precis tagit ut Gucci&Chiquita så dom kommer alltså få vara ute till kl. 21.00 :)

Odette
1

Oj, jag har ett helt gäng ute just nu.. Mayanthi, Maloonia, Melampyrum, Maugrim, Mumil, Skugga, Margit, Justic och Mojave är ute nu och fiffilurar. Det är tur jag har många rasthagar ;D

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Frosstis
0

Oj hade helt glömt bort tiden, spelar ju sims Oskyldig så får ta ut han nu fort då innan jag glömmer av igen xd ;)

Flöffo
0

Just nu rastar jag Bonny och Lilly i mitt rum.Lilly springer just nu runt som en galning x) och Bonny sitter i ett hörn under sängen och äter Tungan ute

//Flöffo

Odette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sista gänget skall nattas nu, å sen även jag!
De som är ute nu är Gavenya, Makiemon, Boggle Bubble, Davaj, Myri, Makihbri, Curia, Lanewood och Garisto :p

Kan tänka mig att det är ganska full rulle där uppe i hamsterrummet nu så det är bäst att jag nattar dem innan de river stället.

Gavenya på bilden, tittar ut så sött från en av rastplatserna Glad

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

goldenhamsters
0

Nu är Tingeling i gallerhagen, Tom springer i badrummet och Hoppetoss och Fideli är med mig här vid datorn och gosar i min luva Glad. Tidigare idag har även Ella och Eternity varit ute på en springrunda i badrummet.

Mvh Alicia.

Frosstis
0

har precis stoppat tbx han i buren igen, vart ute i 1,5 timamr ;) först gosa, soffa, rasthage, bollen, gosa, rasthage, gosa & in i min tröja och rasthage sen buren. Han blev jättejobbig och pigg i slutet så orkade itne ha uppe han mer.

Absolutpea
0

Har precis kommit hem nu och satte mig direkt i mitt rum och påbörjade rastningen! Mango och Tesked är uppe just nu, dom ska vara uppe till kl. 6 tiden. :) Just nu är dom under sängen och busar under papplådorna jag har där för att dom ska busa i dom :)

Frosstis
0

Jag ska rasta snart när min kompis gått hem ^^

Absolutpea
0

har tagit ut Saffran, Ludvig och Alexander nu :) dom ska vara ute till tio över sju :D

Absolutpea
0

Håller på och rastar sista gången för denna dag! Gucci & Chiquita är och springer lite just nu! :D

Frosstis
0

Nu är puff i bollen, har haft han i rasthagen också. Han har vart ute i 1 h nu, men ska ta han till rasthagen nu. :) han får vara ute länge nu när det är lov ^^

Denna kommentar har tagits bort.