Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 691 ggr
[Sniff]
0

Många burar, hur gör ni?

Hej! Hur har ni med många burar och hamstrar löst det? Är antoniuslådor det smidigaste och bästa?

Behöver tips! Glad

Lojs
0

Jag har typ alla olika varianter, lådor, akvarium, dunor och gallerburar. Jag jobbar på att hela tiden skaffa större och större burar, så lite därför har det blivit den här blandningen. Det är inte vackert, men funkar. :) Jag gillar nog akvarium bäst, går inte att tugga sig ur, går att desinficera och man ser och kommer åt hamstrarna bra. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
0

Jag har två antoniussystem, visst, de är smidiga, men himla små, så jag har bara hamstrar som ska flytta i dem, som inte behöver vara där så länge. En lagerhylla är väldigt bra att ha burar i tycker jag.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Sniff]
0

Tack för ditt svarGlad

Jag gillar också akvarium bäst, men de är så dyra och kan ta mycket platsObestämd

Lojs
0

Jag har köpt tre av mina akvarium på second hand, tror inte något av dem kostade mer än 80 kr och då är de ändå på över 100 liter.

Men visst, de tar en hel del plats. Och de är lite jobbiga att lyfta in och ur en hylla, jag har tre av mina på golvet av smidighetsskäl.

Medis på akvariefisk.