Hamster iFokus

Hamster

Etikettrysk-vintervit
Läst 1789 ggr
Ebby
0

Bra namn på engelska o itelienska!!

Jag skulle gärna vilja veta om ni har några speciella namn på engelska eller italienska ,isåfall får ni gärna skriva ner dom här Tack!!!Glad

Hittils har jag kommit på :

ENGELSKA!

Grape

Baby

Sunshine

Lime

ITALIENSKA!!

Cinque

Sei

Tesero

Regina

Både tjej och kill namn!!

Krille12
0

Jag kommer bara på Star, Zero, Apple, Blue, Luna (måne), Stella (stjärna), Bianco (vitt) och Nero (svart).

Medarbetare på Vetenskap.

Ebby
0

Tack dom var jätte bra!!Glad

Krille12
0

Dom första fyra är engelska, och dom sista fyra är italienska (fast det ser du nog :P).

Medarbetare på Vetenskap.

Denna kommentar har tagits bort.
Ebby
0

Jag det ser jag #3.Kan du inte komma på några fler dom du har kommit på var så bra!!Glad

[JoannaStridh]
0

Charlie, Harry, Chelsea

mandyosv
0

haha jag har en hamster som heter Grape och en syster som heter Regina Ts!

#4 jag känner en som heter Dick! Pussy har jag en egen och min pojkvän har en penis!  De andra namnen du tog upp där är inte lämpliga hamsternamn :) idiot

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Frosstis
0

Chessy (T) Bessy (T) London (T) Beauty (T) Barbie (T) Keeper (K) Kim (T & K) Sunshine (T) Paris (T) Geisha (T) Lost (T&K) Cookie (T&K) Resme (T) Calvie (K) Harley (T) Proof (T&K) Lucky (T&K) Spanky (T&K) Peach (T&K) Graope (T&K)

T=tjej

K=kille

Ebby
0

Tack för alla dom bra namnförslagen, nu vill jag gärna ha några till tjejnamnGlad

Frosstis
0

#9 haha jag gav ju jättemånga tjejnamn :D

Ebby
0

Ja jag vet och vissa av dom var jätte bra men vissa var inte lika bra!!! Proof och Lost tyckte jag var finast ,Gillar inte riktigt såna tjejiga namn som Barbie och dom flesta var såna !!

Frosstis
0

aa okej :)

Ebby
0

men kan du inte några såna killtjejiga namn då ,heheGlad

Frosstis
0

Haha nej typ inte :( Men Alaska kanske?

Ebby
0

JO,men det var ju jätteeeee braa!!!!!GladGlad

Frosstis
0

Haha vad bra :D

mandyosv
0

Tjejnamn; Dusty, Tootsie, Queen, Sydney, Misty :)

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur