Hamster iFokus

Hamster

Etikett: bildtråd
Läst 1328 ggr
Magda
2

Välkommen Zheveres Ro Roo Rolling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu har det blivit en hamster till trots allt.. de är lite som godis de här.. man ska bara ha en men sen kan man inte sluta :)

men söta Rosie är så välkommen hos oss.

hon kallades för Doris i sitt förra hem men min son ville inte säga det utan sa att hon hette Rosie så nu gör hon det :)

Magda
0

Kyss

Twisted_T
0

Åh denna sötnosen har jag sett förut! Vad fin hon är :) Hoppas det går bra nu! Känner igen detdär med att man bara ska ha en, sen går det inte att sluta man vill ha alla man ser i stort sätt ;) haha!

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Magda
1

Kyss

UlrikaD
2

Tycker Rosie passar henne utmärkt. Grattis till tösen:)

Odette
0

Aww, Grattis grattis! Kyss

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Twisted_T
1

Håller med Rosie passar henne jättebra :) Och ja grattis glömde jag säga!

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

kaizoR
1

Fina, fina Rosie! Glad

Skönt att hon fick ett redigt hem till slut.

Graden91
0

Åh vilken sötnos! Grattis! :)

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎

[Sniff]
0

Grattis, håller med om att Rosie passar henne. Älskar det namnet! Glad

Bruden-Mbuti
3

åååååååååååå så skönt att det löst sej för lilla fröken.

hoppas hon är till belåtenhet nu.

Magda
2

Tack allihop :) ja vi är så glada för henne så det blir säkert hur bra som helst detta :) hon kommer redan fram och hälsar på mig fast hon kom hit igår, men lyftas är inget för henne ännu *s* hal som en liten ål, men hon verkar väldigt snäll Kyss

Odette
1

#11 Bara att ta en dag i taget, jag tror hon blir super mysig bara hon får lite tid på sig att landa i sitt nya hem :)
Hon förtjänar endast det bästa! ^^

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Magda
1

#12 ja precis :) hon får vara ifred ett tag nu och bo in sig, men jag märkte när jag skulle flytta över henne att hon absolut är halaste hamstern i huset ;) hon verkar redan jättemysig så det kommer att bli jättebra Kyss

Bruden-Mbuti
0

har sett två av de syskon som hade samma färg som henne. de hade mörknat, gulnat lite och gått sta å blivit silverchampagne.

så det kan vara så att även hon är silver champagne.

Magda
0

#14 spännande! :) jag kan ta nya foton på henne i bra ljus när hon har vant sig lite vid mig :)