Välkommen Zheveres Ro Roo Rolling
Åh denna sötnosen har jag sett förut! Vad fin hon är :) Hoppas det går bra nu! Känner igen detdär med att man bara ska ha en, sen går det inte att sluta man vill ha alla man ser i stort sätt ;) haha!

Tycker Rosie passar henne utmärkt. Grattis till tösen:)
Aww, Grattis grattis! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Håller med Rosie passar henne jättebra :) Och ja grattis glömde jag säga!
Fina, fina Rosie! 
Skönt att hon fick ett redigt hem till slut.
Åh vilken sötnos! Grattis! :)
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
Grattis, håller med om att Rosie passar henne. Älskar det namnet! 
åååååååååååå så skönt att det löst sej för lilla fröken.
hoppas hon är till belåtenhet nu.
Tack allihop :) ja vi är så glada för henne så det blir säkert hur bra som helst detta :) hon kommer redan fram och hälsar på mig fast hon kom hit igår, men lyftas är inget för henne ännu *s* hal som en liten ål, men hon verkar väldigt snäll 
#11 Bara att ta en dag i taget, jag tror hon blir super mysig bara hon får lite tid på sig att landa i sitt nya hem :)
Hon förtjänar endast det bästa! ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#12 ja precis :) hon får vara ifred ett tag nu och bo in sig, men jag märkte när jag skulle flytta över henne att hon absolut är halaste hamstern i huset ;) hon verkar redan jättemysig så det kommer att bli jättebra 
har sett två av de syskon som hade samma färg som henne. de hade mörknat, gulnat lite och gått sta å blivit silverchampagne.
så det kan vara så att även hon är silver champagne.
#14 spännande! :) jag kan ta nya foton på henne i bra ljus när hon har vant sig lite vid mig :)