Dvärghamster bilder!
Behöver bilder på dvärgis ungar! Alla åldrar är tillåtna!
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Zorro_Tiger: Får jag fråga vad du ska ha dem till? 
Jo det ärså att jag har råkat få en hane och en hona från djuraffären (mobba inte! :p) Och då har de fått endast 1 liten unge och vad jag räknat ut är den lille ca en månad så behöver bilder på dvärghamstrar som är ca så gammla :)
#3 Tror hanen är äldre än 1 månad, då djuraffärerna inte får in hamstrarna förns dem är en månad. :)
Haahha, har du råkat. :P
I alla fall så måste ju en vara hona och en vara hane som du säger. Varför behöver du bilder? På kön? Hane och hona? :)
Nej man jag måste veta hur gammal ungen äre ftersom jag inte är säker på hur gammal den var då jag hittade den i mina hamstrars hus.
#5 Du vet väll att du inte får pilla i boet förns ungen är 10-14 dagar?
Nej men jag visste ju inte att den var där då? :)
#7 ja, men jag menar varför du måste veta kön nu på lilla ungen. Eller förstod jag dig fel?
Jag måste veta vad det ärför kön på ungen och därflör behöver jag bilder på könsbestämning på hamstrar som är ca 1 månad :)
#9 så ungen är 1 månad. Ja då hänger jag med. ka ta lite bilder så du kan få bild på kön. :)
Här har vi en hona
här är en hane (hanen har längre avstånd mellan könsorganen)
Men det värkar som honan har lite mindre päls runt det där nere? Eller ha jag fel? :)
Tack båda två för hjälpen. Vad jag ser på 11 är min nog yngre.
Om du vill se har jag mer bilder här: http://violet-pets.weebly.com/mina-djur.html om du skruvar ner till Lilly.
//Flöffo
#14 ja, på vissa är det så :)
Dem på mina bilder är 5 veckor. Alltså ganska gämn gammla med din!