Coconut x Mapilamis Jumanji
Nu planeras min andra kull!
Föräldrarna är Coconut, Hona, Brunörad Silversobel, Långhår & Mapilamis Jumanji, Hane, Caramel, Långhår Satin.
Båda bor nu hos Roonja här på iFokus, men det är meningen att jag 30/3 ska åka och hämta Coconut och då har Ronja förhoppningsvis kunnat para Coconut och Jumanji :)
För mer info om föräldrarna så kan ni fråga Roonja :)
Parning: Vid brunst
Nedkomst: 16 dagar efter parning
Leveransklara: 4-5 veckor efter nedkomst
Förväntade färger: Creme, Caramel, Offwhite, bö Offwhite, Sobel, bö Sobel, Silversobel, bö Silversobel
Förväntade hårlag: Långhår med eller utan Satin
Vid intresse av en bebis ur kullen, mejla jessika.jon@hotmail.com
Jag finns i Katrinholm och bebisarna hämtas där om vi inte kommer överens om annat :)
Alla bebisar registreras i SHF!
Far: Mapilamis Jumanji

Mor: Coconut

_Bilderna är tagna av Ronja, www.flinganshamstrar.weebly.com_
Crazy hamsterlady and a turtle! 
Flingans Qito The Legend
Vad roligt håller tummarna. :)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
#1 Tack :)
Här är lite namn förslag, vad tycker ni?
Honor
Aleshanee
Akili
Aleigha
Althea
Analeigh
Arienh
Augie
Hanar
Adonis
Amarii
Asher
Aslan
Adagio
Adriyel
Aindreas
Flingans Qito The Legend
Fina namnförslag tycker jag, roligt med lite "Fantasy aktiga" namn. Sånt är jag svag för :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Det är inte lätt att hitta coconuts brunst ska jag säga.
Tittar varje dag. Troligen brunstar hon när jag är i skolan eller när jag sover.. Men vi får se. :)
#3 Tack, vad bra att dem uppskattas ^^
#4 Vi får hoppas att du hittar den, annars får jag väl göra plats för en Jumanji också?
Själv har jag inte haft det problemet med mina honor, när dem brunstar, så luktar det kan jag tala om ^^
Flingans Qito The Legend
#5 Ja, mina honor brunstar på tider då man inte är hemma, typiskt.
Det blir nog så att ni får göra plats för en liten Jumanji. Fast jag kommer ha svårt att få hem honom igen då vi har valpar.
#6 Om du har transportbur som jag får låna så kan jag ta hem honom (har bara en transportbur just nu) också, han är såå välkommen så :) Han kan stanna ett tag för jag har några lediga burar/lådor här hemma
Så du kan hämta honom när du har tid isåfall , eller hur vi nu löser det ^^
Flingans Qito The Legend
#7 Hur långt är det ifrån dig från mig? Jag kommer verkligen ha svårt att hämta honom. Är nog bäst i så fall att jag sparar Coconut tills hon är parad?
#8 Jag tror det är 8-9 mil, om det är så att vi har vägarna förbi så kan vi ju lämna av honom, annars får han stanna så länge det behövs, för jag jag planerar inte att köpa in fler hamstrar just nu. Om det absolut inte går att lösa så får vi planera in en annan dag som jag kommer och hämtar Coconut :)
Flingans Qito The Legend
#9 Ja, men hör av dig i veckan så får vi se hur det blir! :)
#10 Jadå det gör jag! ;) Håller tummarna för att du hittar hennes brunst snart 
Flingans Qito The Legend
Igår parades Mapilamis Kosmos (kokos) och Coconut. Vi hoppas på en massa fina ungar om 15 dagar. :) Den 14 mars är dem beräknades att födas. 
Tjho, nu blev jag på riktigt bra humör! 
Flingans Qito The Legend