Sulfidas H-kull! (bildtråd)
Tänkte det var dags för en ny tråd :)
Förra tråden hittar ni här: Eric + Uzinka = Blå!
// Sofia
Ååh vad söta!!! :)
//Anna :)
Tack :)
// Sofia
Helt underbara!
Awwi så söta! 
"Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne"
Så fina :)
Åh vilka sötnosar 
Så fina dem är! :)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!

Åh, ärtbilderna är ju helt underbara! De små är ljuvliga.
Jag velar fram och tillbaka på om ds:arna eller prickisarna är finast. ;) De blå är fina de med, men fläckar…
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Åhh vilka små sötnosar! 
Ohh, jag smälter 

#5 En Eric Jr.
#14 nej visst är det svårt! Alla har sin charm :) #17 ja nästan :) förutom att denna är svart :)
// Sofia
Nämen åååh så underbara små bäbbor! Jag som älskar fläckar och rex!
Ska bli spännande att följa denna kullen och se hur de utvecklas :)
Dem är sååå vackra.
Nu är ju jag kass på svartbaserat men kan inte dem rödögda vara dove dd?
Nej det är inte dove diluted, då fläckarna är för mörka. De är liksom blå. Får forska vidare på det. De behöver heller inte vara diluted.
// Sofia
#21 ne, men det finns väll bara dove som är rö. och chanpange? :O vad kan det vara då?
#22 Det är ju det som är så spännande. Jag vet ju inte! och är det nu diluted inblandat så blir ju hela grejen ännu svårare ;)
// Sofia
#23 okidoki, så det kan alltså vara en helt ny färg, eller en färg som inte är känd i sverige? :O 
Nej, så kul tror jag inte vi ska ha det :P Det blir ju bara svårare att färgbestämma när det både är dominant spot, white sprinkle/white bellow samt diluted på.
// Sofia
#25 Hahha, jo, det blir det ju. Men det kan väll inte komma annat än chanpange eller dove som är dd/utan dd? Eller kan det komma viltbaserat/cremebaserat??
Är det inte dags för nya bilder snart? :) Så nyfiken på hur de utvecklas!
Jag smälter. Så vackra dom är..
Bilder kommer ikväll! :) har varit borta över helgen, så min käre sambo har varit snäll och tagit hand om dem. Men jisses vad de växer snabbt!
// Sofia

#33 okej…jag dör!
#31 och #33 Blev nog mina favoriter :)
Hihi :) Ja detta kommer bli ett h*lvete!!
Är ju kär i allihopa!
// Sofia
ÅH så söta:o ds tjejen med svarta örat är ju ursöt. Fast ja… alla andra med. Jättefin färg på de blåa killarna och de andra ds rexarna är ju hur söta som helst med! Och röda ögon är ju så fint. Jag som inte gillade röda ögon först…
Ja ni verkar ju förstå varför det är svårt :P "tur" att alla bebisar blir tvungna att stanna tills juni, så jag har ju tid på mig att bestämma mig iaf ;P
// Sofia
#44 Kommer sluta med att du blir för kär i alla och inte vill lämna ifrån dig någon utav dem ;)
jag tror jag döööööör sååååå underbara! 
Herre gud, man blir ju alldeles kollrig i bollen .. jisses så söta! Älskar rex, måste försöka göra lite egna rexar här hemma snart känner jag ;)
Men den rätta benämningen är alltså polywhite? Å inte white sprinkle/white bellow? Tjorvigt 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Åh vad söta dom är!! :*
# 31. Vilket gulligt ansikte.
Här kommer namnen! Bättre sent än aldrig! :)
Sulfidas Hadwin, hane, svart ds rex
Sulfidas Hallmar, hane, svart ds rex
Sulfidas Halvard, hane, svart ds rex
Sulfidas Hanz, hane, blå rex
Sulfidas Harri, hane, blå rex
Sulfidas Haldor, hane, svart/blå polywhite ds rex
Sulfidas Halden, hane, svart/blå polywhite ds
Sulfidas Halburt, hane, rödögd blå polywhite ds
Sulfidas Hamlin, hane, svart polywhite ds
Sulfidas Haimi, hona, svart ds rex
Sulfidas Haylea, hona, svart ds rex
Sulfidas Haliah, hona, svart/blå polywhite ds rex
Sulfidas Haidee, hona, rödögd polywhite ds
// Sofia
#55 Gud så söt man får va 
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
Å herre gud! Sådär söt får man bara inte vara! Olagligt nämligen! 

#59 #60 Tack! :) De är charmiga på sitt sätt hela högen!
// Sofia
#61 Ja, alla har ju sin charm, och jag som själv sällan fastnar för de som är vita, men lilla Haldor va ju helt gudomlligt söt 
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
Alla har definitivt sin charm, men fastnade mest för Hadwig,Halvard och Hamlin på dessa kort. Sen tyckte jag Halden var lite speciellt då det är en liten stad i Norge där min pappa kommer ifrån och hela släkten på hans sida bor i stort sätt ;) Så det hade passat mig bra! Men inte nya småttingar förrän jag fått egna (a) Blir ju troligen att jag har kvar iallafall en ur kullen jag tar på McQueen och Genesis i sommar :)
Jättesöta allihopa!
blev sugen på att hoppa av och gå upp och kidnappa dom allihopa när jag åkte förbi din spårvagnshållplats igår
#36 Sa ju att dem va det! ;) Thihihi. Henen. Åååh det där är min nya favorit färg! ;) Dove delute, eller rö blå kanske det skulle vara.
Alla är helt underbara.
Man smälter! 
Halvard och Hadwig
Alla är jättesöta, men dessa 2 får mitt hjärta att smälta!
Va roligt att få se dem alla! Herresötanäs så goa de ser ut att vara, nom nom!! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Kan man egentligen vara sötare? 
Jag är kär!! I Haidee! Vilka vackra bebisar!!!
PMa mig om hon är tingbar! Ska hämta en liten tös på tisdag ( Iso - WIIEE!! ) och har stått i kö på en flicka till. Tyvärr bidde det ingen kull, parningen misslyckades, så jag söker efter en annan liten tjej! Saknar hamsteragility och hamstrar. Här har varit hamstertomt i snart sju år, så nu är det dags! :)