Tips på goda saker man kan ge?
Tänker då mer grönsaker och annat färskt :)
Vill ha så många tips som möjligt! 
Groddar är mitt heta tips! Köp antingen färdiga i mataffären eller grodda själv. Massa nyttigt o hamstrarna tycker det är mums!
Omeletter gör jag ofta också. Använder en svätt laktosfri mjölk i och självklart inget salt. Man kan också göra gröt och pannkakor.
Färsk broccoli är nyttigt och mina tycker väldigt mycket om det. Men de äter bara själva kronan ^^
Lite gröna ärtor gillar nog alla hamstrar tror jag.
Vill man ge sallad, vilket hamstrar brukar tycka är rena godiset, är det bättre att ge exempelvis lite romansallad istället för isbergssallad. Isbergssallad innehåller nästan inget nyttigt alls, bara massa vatten.
Oj, finns ju så mycket man kan ge! Nästan lättare att skriva vad man inte ska ge dom tycker jag :-P
Ja broccoli och majs älskar mina. Gör egna groddar med, jätteenkelt och uppskattat här hemma! Mycket nyttigheter i. Morötter är väldigt uppskattat med. Man kan göra röror med t.ex. linser,ärtor,majs,morot,kyckling t.ex och mixa vilket jag testat. Men mina har inte gillat någon röra jag gjort hittils utan äter hellre grönsakerna precis som dom är. Men det är ju helt olika från hamster till hamster. Skall testa lite olika röror och se om jag kan komma på något de gillar. Går ju att frysa ner då och ta fram när man behöver.
Tack så mycket båda två! Hjälpte mycket!