Klättrar på mig?
Hej!
Tänkte bara fråga vad hamstern "menar" -
när det är rastdags och jag sätter ner honom på golvet, så brukar han snabbt springa o klättra upp på mina ben (ja, jag står upp :P) han halkar ner några gånger men envisas att kämpa sig upp. :O
Tillslut sätter han sig på mitt huvud :O Självklart följer jag honom med handen så att han inte skall ramla o skada sig. Han brukar sedan ta sig när självmant (otroligt bra balans denna kille!) och springa iväg på golvet i illfart… sen komma tillbaka o klättra igen. Haha!
Min "teori" är att han vill ha uppmärksamhet, eller att han är allmänt social o vill utforska nya saker. Roligaste är dock när han försöker klättra på mina axlar o nacke. Blir alltid på gott humör (får mig ett gott skratt, eftersom jag är extremt kittlig där) så det uppskattar jag mkt av honom <3
Haha, alltid kul när man kommer hem från en jobbig arbetsdag, och han får mig att le o skratta. :-)
Iaf. Någon vars hamster också håller på så? Vad betyder det? :P

Det betyder att han tycker du är såpass kul att han vill ha med dig i sina lekar:)
Jag har några sådana klätterapor också och de är grymt underhållande.
Haha ja men han har ju jätte kul! Du är ju en rolig och snäll leksak som han gärna vill utforska 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Så brukade Hani göra jättemycket, supermysigt!
Det är så kul när de kommer fram och säger hej, och så vips så är de uppe i håret