Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 2844 ggr
[Em_I_Am]
2

Låna bilder till hemsida?

Nu gör jag ett sista ryck på min hemsida om skötsel o fakta o jag hade blivit jätte glad om jag fick långa några bilder. Självklart skriver jag att bilden är lånad och vem bilden tillhör om man vill det :)

Jag hade behövt:

En bild på en Kines

En bild på en Robbe

Bilder på olika sjukdomar eller hälsoproblem så som infekterad bukkörtel, för långa tänder, allergi, tumör osv. Jag har en bild på ögoninflammation så det behövs inte.

Olika burtyper förutom SAMLOR. Alltså en bra bild på gallerbur, en på Duna och ett på ett inrett Akvarium.

Resten har jag nog själv.

Jätte snällt om ni hade velat bidra med det ni har. Bilderna ska vara bra och tydliga. :)

mandyosv
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nervända Hyllor & ett akvarium :)

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

mandyosv
0

Gallerbur med rör

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:

mandyosv
0

Habittrail Spacestation tror jag den heter

[Em_I_Am]
0

Oooh tack! Där kommer jag nog välja en eller två bilder :D Ska jag skriva namn under bilderna o i så fall vilket?

mandyosv
0

Inrett akvarium, bebisvänligt :)

Du vill inte ha bilder på hybrider?

NinjaKakan
0

Duna :)

mandyosv
0

Du behöver inte skriva namn, jag har ingen hemsida :) men om du vill kan du ju skriva mandyosv HiF eller ngt :) hehe

NinjaKakan
0

MEN -_- vad hände med min andra bild. Testar iiigeeen.

[Em_I_Am]
0

Okej mandyosv då gör jag så :)

Nä hybrider behövs inte. Har tre hemma :)

Tusen tack för alla bilder på burar båda två! Nu har jag nog bilder så jag klarar mig där. :D

Vad ska jag skriva under din bild missfuckhead?

NinjaKakan
0

Duna och en katt som stryper syret till buren.. Oskyldig

NinjaKakan
0

Du får gärna skriva min bloggadress om du vill, inget måste dock :) Ser det inte snyggt ut så skit i det :D

NinjaKakan
0

Funderade på om jag kunde försöka fota skabbtrollet här hemma till dig om det är av intresse. Dock är det ju bättre med honom, men kanske få på bild hur hans hud ser ut..

[Em_I_Am]
0

Ja gör gärna det Josefin! Blir det någon tydlig o bra bild på det så lånar jag gärna den också :D

Jag skriver in din blogg-adress, inga problem :)

NinjaKakan
0

:) Yes, då ska jag försöka kolla om jag kan fixa det, som sagt, inte säkert att det bli någon vidare bild på det då det blivit bättre, men jag ska testa iallafall :)

Cafesinner
0

Här kommer lite bilder på mitt akvarium, komplett med en hamster i matskålen på den första;) haha…

Cafesinner
0

Lite av inredningen + synliga glasväggar. Och nöjd kille :)

Cafesinner
0

Inte världens bästa kvalitet men tycker den visar en fördel med akvarium… att man kan se allt de gör och de kan se en hela tiden. Yuki är ofta nyfiken när jag är utanför:3 Här försökte han snudda vid min hand. Aw*_*

[Avarice]
0

Men vilken helt underbar bild! Kyss

Cafesinner
0

# 18 - 
Aw tack, tog några liknande vid samma tillfälle:3

http://herryuki.blogspot.com/2012/03/mom-is-that-you.html

Novis10
0

Han är så himla söt! :*

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Cafesinner
0

Hihi visst är han :'D Är helt förälskad. Idag ska vi hem till mamma över helgen, spännande! Han kommer vara heltokig och gräva runt i samlalådan hihi.

[Em_I_Am]
0

#21 Jätte fina bilder och underbar liten Guldis :)

Vad ska jag skriva under bilden om jag långar någon av dig?

Cafesinner
0

Du kan skriva Sanna Axelsson och/eller länka hit:
http://cafesinner.blogspot.com/

[Em_I_Am]
1

Tack!

Ska pyssla med hemsidan ikväll o väljer ut några av bilderna. Hojtar när jag är färdig :)

Nu behöver jag inte fler bilder på burar tror jag.

Så en bild på en robbe, en kines o om ni har några bilder på åkommor hade det varit kanon. Nu handlar min sida bara om dvärgar men har man en bild på en guldhamster med exempelvis långa tänder funkar ju det också eftersom det är samma oavsett hamsterart :)

nadilda
0

#24 Jag kanske kan ta en bild på en robbe, min kompis har en robbe (hon hade en till men den dog, jag vet att hon borde köpa en ny kompis till den men tyvärr lysnar hon inte på mig)

[Em_I_Am]
0

#25 Ja gärna. Om du vill o det inte är för mycket besvär :) Annars vet jag att här finns folk med Robbar här inne som säkert ställer upp om de kikar hit (hoppas jag :) )

nadilda
0

haha jag tror nog inte att min kompis har något imot att jag fotar hennes hamster även om jag skällde ut henne idag, hon hade mage att super kritisera twilight böckerna framför näsan på mig trots att hon vet att jag har läst hela serien 12 gånger!

Jag vill endå se hamstern så det blir inte till något besvär för mig :D

Men antagligen hinner någon före med att låna dig en robbe-bild!

[Em_I_Am]
0

Vilken fräckis ;) Synd att robben sitter själv :-S

Haha ja men ta med dig kameran om du ändå ska titta på den så får vi se om någon hinner före ;)

Tinwe
1

Jag har annars en bild på en robbe, dock så är den ju ensam på bilden.. det var en liten omplaceringshona som inte levde så länge efter jag fick henne :/

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

[Em_I_Am]
0

Åh den lånar jag gärna Matilda! Den är ju märkt o allt redan så det är ju perfekt :D

Tinwe
0

För övrigt så har jag en rätt hemsk bild. På en inavlad guldhamster som föddes utan ögon (absolut inte min kull!) som jag fick av en tjej som råkat ut för tjuvparning. Kan fråga henne om du får använda bilden kanske?

/Matilda

"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

NinjaKakan
0

Bara så ni vet kommer jag antagligen få mitt namn bytat här på iFokus så ni inte blir förvirrade, och jag kommer antagligen försöka byta blogg också då jag inte lever upp till mitt "vackra" smeknamn längre :)