R.I.P Putte
För 5 dagar sedan tog Tazzars Dubbel-Knut, min lilla älskade glada förnöjda ängel sitt pick och pack och drog över till andra sidan till sin käresta Gos Crazy,sin första kärlek Vinezaa sina föräldrar och några av hans syskon. Du kommer för alltid att ha en speciell platts i mitt hjärta älskade lilla vän. Du var en glad,go och förnöjsam liten hamster som verkligen älskade livet samt allt kel och gos du fick. Du blev nästan 2 år och 9 månader gammal. Många vackra underbara minnen har jag av dig min älskade lilla ängel. Tack för din underbara son,ditt underbara barnbarn och barnbarns barn. Jag älskar dig Putte!
Tills vi möts igen min älskade ängel!
Puss och kram PUTTE!!!!!!!

R.I.P Putte
Jag beglagar förlusten av en fin hamster
// Nadja
Vila i frid :(
R.I.P PUTTE 
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Beklagar sorgen :(. Jättefin hamster. Vila i frid Putte!
Beklagr sorgen, RIP Putte
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Vad tråkigt, beklagar! Men han kommer ju i alla fall inte glömmas bort, han skapade ju trots allt Dubbel klanen
.
R.I.P Dubbel-Knut!
Mvh Alicia.
RIP :(
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Tack allesammans! Ja Putte var en speciell hamster på alla de vis! En riktig liten ängel. Stort saknad här hemma är han!
#6 Ja det gjorde han och den klanen kommer jag att stolt avla vidare på. För den klanen är mäkta speciell som du redan vet! Hehehe
Beklagar, så tråkigt!