Ta bort toaletten?
Jag har satt in en hörntoalett till min Olof eftersom att han alltid väljer det hörnet. Men nu vill han inte kissa där bara för det, utan försäker gräva sig under den, även fast jag fyllt på med massa spån så att han inte ser den…
Ska jag ta bort den?
Madsan
Testa att lägga in lite spån som han redan har kissat på, så att den har hans lukt. Då kanske han lättare förstår var han ska gå på toa :)
Mvh Jenna
bra tips! Tack!
Madsan
Ta inte bort den ändå, för i vilket fall som tvättar han sig säkert där också. :)
#3 tror han heldre tvättar sig i sandlådan? hon hade väl bara spån i toaletten.. ta prova att lägga i Sand i toaletten istället så kanske han heldre kissar i det :)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#3 bra idé! :D
Madsan
#4 Missade att där står spån och inte Sand. Big deal.
lätt hänt :)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Eller så testar du att ha en toalett med Sand och en för tvätt ^^ Jag har både och till mina och dom har en att tvätta sig i och en för toalett :)
Min Yuki tvättar sig i torrfodret och kissar i sandbadet. Haha! Knäppis..<3
#9 HAHAHAHAH XD
Fan vad jag garvade först… när han precis kommit hit. Badade i maten i matskålen, käkade lite och sedan somnade i den. Allround-use, apparently:D ^
Haha tydligen. Mc muffin som jag har gräver väldigt gärna i matskålen. Gräver ut allt XD
#11 SAMMA HÄR hahaa :P
Madsan