Pungkulorna försvann?!
Hej! Vill bara fråga om någon varit med om samma sak..-
Hade en guldhamsterhane för ca ett år sedan som var frisk och levnadsglad och allt detdär. Hade alltid haft lätt för att äta:P och det var inga fel så - alls.
Vi hanterar alla djur dagligen ( ville bara udnerstryka det) så det här skedde BOKSTAVLIGEN över en natt…
En morgon när vi ska lyfta upp honom så är pungkulorna borta. Och han var SUPERSMAL. Bara sådär. Han påminde lite om Mr Burns i Simpsons.. Och istället för pungkulor hade han 4 cm svans. Det såg inte klokt ut. Men han åt och drack och hade varken blod på sig själv eller i buren.
Vad sjutton hände?!
Han dog tre dagar efter att vi hittat honom så.. Han var väl runt 1 år..
Tjena!
Michelle heter jag, är en 18 årig ungdomskusk som bor i stockholm.
Äger en shetlandsponny vid namn Ior som tränas i körning. Förhoppningsvis kommer vi ut på banorna 2013. Tog ett sabbatsår från gymnaisumet 2011, har två jobb och alltid många bollar i luften samtidigt. Spenderar all min lediga tid i stallet.
Förutom att köra gillar jag att tömköra, trickträna och är lite NH intresserad.
När hanar drar testiklarna borta från pungen så att de ser ut som om de blivit en hona, så har hamstern extremt ont och skall omgående besöka veterinären! Det berättade min veterinär när min ena hamster fick cancer och hade dragit in testicklarna från pungen! När hanen drar in testicklarna från pungen så har den som sagt extremt ont och måste få veterinärvård omgående eller avlivning om det inte går att återgärda…
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Han såg inte ens ut som en hona, han såg ut som…jag vet inte vad. Och han verkade inte ha ont, hade han verkligen verkat ha ont hade jag avlivat han där och då. Men nu självdog han… men det var jävla mysko.
Men tack! Då vet man till ''nästa'' gång. gud förbjude. :(
Tjena!
Äger en shetlandsponny vid namn Ior som tränas i körning. Förhoppningsvis kommer vi ut på banorna 2013. Tog ett sabbatsår från gymnaisumet 2011, har två jobb och alltid många bollar i luften samtidigt. Spenderar all min lediga tid i stallet.
#2 Efterssom hamstrar är bytesdjur i det vilda, så visar dom väldigt sällan att de har ont. De försöker nästan vara så pigga som möjligt.
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥
Usch :( Då mådde han nog ganska dåligt.. stackars liten :(
Tjena!