Queens Margit, svart ds lh
Här kommer lite bilder på en av hamstrarna jag hämtade hem nu när jag var till Norrköping.. hon kommer från Josefine/Queens uppfödning och är en über söt liten tös född 2011-09-08.
Mamma & pappa till henne är Mapilamis Rip & Opossums Black'n White.
Hon är riktigt, riktigt Fin! Älskar hampisar med bläsar 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Hon posade ju så fint i soffan hihi, var tvungen att passa på att fota henne då 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Min lilla grävling *aww*
_
Hon är väldigt social och framåt men har tendenser till damp när man ska ta in henne från rasthagen hehe.. men det ska man väl få ordning på med lite tid & tålamod. Hon är ju så fruktansvärt snäll & go ändå 
_
Tack Josefine för en super fin hona! Jag är verkligen förtjust 
_
Vilken söt liten tjej du fått tag på! Hon ser verkligen ut som en grävling,men sen söt sådan såklart
.
Mvh Alicia.
Hon var superfin! 
Jag är livrädd för grävlingar, men en sån här söt grävlings hamster måste man ju bara älska 
// Nadja
Ja man kanske inte vill ta upp och gosa med en vild grävling.. de bits nog rätt hårt kan jag tänka mig 
Men än så länge har hon då inte visat några tänder så *lol*
_
Jag blev jagad av en grävling en gång så därför är jag lite grävlingsskraj (konstig ord jag vet)
// Nadja

Hur i hela fridens namn kunde du välja en hamster ur den kullen, de var ju supersöta allihopa!
Grattis till nya tösen!
Fanta härhemma hälsar att svart d.s rockar mest, vet inte vad hon vill säga med det egentligen.
#11 Hur lyckades du med det?? Grävlingar är väl jätte skygga..?? ;D
#12 Det gick rätt bra faktiskt, tog en som var otingad och av rätt kön haha. Nä men sen heter hon ju Margit också, rätt tungt namn på en hamster tycker jag hihi
_
#13 Våran sommarstuga ligger jätte nära ett grävlingsgryt jag gick för nära utan å tänka på det och då blev den sur…
// Nadja
#14 haha okej, ja det kanske inte var så lämpligt. De kan nog vara rätt aggressiva vad gäller att försvara sitt revir :/
Tack Anna, hon e jätte gullig :')
_
Det verkar som att Margit vet sitt namn, varje gång jag är och donar på i hamsterrrummet så tittar hon upp lite för att sedan somna om. Men när jag tycker det är hennes tur att vakna och ställer mig vid hennes låda och säger "Margiiit!" så tittar hon upp direkt typ som "oh, är det min tur nu?" å så kliver hon upp å vill ut 

I rasthagen :)

Underbara, fina & söta lilla Margit.. hon har blivit så stor och fin i kroppen nu. En riktigt härlig liten sötknopp ♥

Sötan gör sig fin :)
_
Gud så söt och vacker tjej då har hittat :D!
vilken sötnos <3
###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**
Så vacker hon är! 
Hon var helt klart min favvo i den kullen! 
Hon tackar för komplimangerna! Hon är verkligen super charmig :p
_
Vad sööt hon är! :)

Jättefin!
Lite nya bilder på Margit, hon har blivit så stor och fin 
_
Kollar in fotoplatsen..
_
Tycker hon är så fin här.. gumminumman!
_
"Men vad du fotar matte.. har du inget bättre för dig?"
_
Å så lilla magen! 
_
Hon är helt underbar 
// Nadja
Åh hon är syster till min Mårten ur samma kull :D Vad kul!
Hon är superfin :D
Superfin tjej, älskar henens fina bläs i ansiktet
.
Mvh Alicia.
neeeeeej vad fin och söt och gosig! 
Liten fin och söt sötnos!
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
#33 ja jag såg ju hans tråd å tänkte på Margit direkt, hon hälsar å vinkar till brorsan ! :P
_