Bokstavs-tema-bilder!
Okej- reglerna är enkla, jag börjar med att ladda upp en bild som jag döper till Kinesisk Guldhamster, sen får nästa döpa en bild till något på sista bokstaven i föregående inlägg.. i det här fallet på bokstaven R..
sen fortsätter man bara..
Bilderna skall passa bra in till temat, det du döper den till. Har du ingen bild som passar på en viss bokstav så kanske du kan om-formulera namnet lite, finns oändliga möjligheter 
(Å näe, det finns ingen art som heter Kinesisk guldhamster, men den ser ju ut som en kines hihi)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Haha, kul:D Ska se om jag hittar någon bra bild…;)

Naturälskare ;-)
Sista bokstaven är E
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Gravid
Sista bokstaven blir D
Dvärghamster 
Sista bokstaven blir R
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Klätterap**a
**Sista bokstaven blir A
_
"Nu försvann jag!" 
Sista bokstaven- G
_
Tröskel-och listbitare ;o)
Sista bokstaven blir **E
**(gillar den gröna bilden btw!!)
_
Ingen som vill bidra med en bild på E??
_

Roligt hål ja hitta! 
Sista bokstaven blir A
_
Fin silversvart skp :o)
sista- P
(Ps- du har rätt, alla älskar honom, speciellt när du håller han som en boll å bara sätter honom framför olika föremål- i love it!)
_
#24 Jag vet :)
hon är så underbart söt när hon blir till värsta bollen som knyter sig runt fingret
, den här gången fick min lillasyster vara föremålet…

Aaaahhhh,, you look like shit!!!
Sista- T
_
Rolig tråd !
Mvh/Ellen<3
Jag döper denna bilden till "Traska i skogen#
Sista bokstaven blir N
// Nadja
Nos
SIsta på S
Pollare
Sista på E
Agouti

Mvh Alicia.
Inte med på bild 
_
Sömning
Sista på G
Jobbigt läge mellan mamma o barn! ;)
Sista på N
Guenavera
A
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Mamma och barn
Sista på N
#58 Ursäkta, men hahaahhaha. så himla gulligt! Jag tror jag dör hhihihihh. Perfekt tajming! 
#58 hahaha, jag avr tvungen att skratta lite jag med xD
Googlar på mitt eget namN

Mvh Alicia.
#59 Ja, Aurora( Yrväders Hurricane) och brorsan edward( Yrväders Tsunami) som små pluttar ;) Aurora blev väl trött på att vänta på att sölisen skulle rinna ner i röret X)
#60 Hihi, knäpp-kullen är de allt ;P
Hehe, känner att jag lämnar många komentarer nu men måste säga att det på bild #58 bakom buren inte är vad det ser ut som -.- Det är min kompis som gjort ögon +ögonbryn på min dator… ;)