Kakann flyttar "hemirån"
Vår lilla hamster Kakann bestämde sig för att flytta "hemifrån", hon är ju nu snart 3 månader så det kanske är dags för en hamster att göra det i den åldern
.
Hon brukar få springa fritt i vardagsrummet på kvällarna när vi tittar på tv, och hon har hittat en favoritplats bakom bokhyllan som hon brukar vara en stund bakom. Ikväll så tog vi in buren i vardagsrummet och tog bort överdelen så hon kunde gå in i buren när hon vill. Efter att hon sprungit lös i säkert en timme så hoppade hon in i buren och fyllde kinderna med HELA innehållet i matskålen, sen hoppade hon ut och sprang direkt till bokhyllan där hon försvann bakom. Efter ett tag så kom hon ut och sparng tillbaka till buren, hoppade in i den och direkt till boet.Sen kom hon ut med kinderna i fyra hörn, fylld med papper men då tyckte jag det var nog, så då satte jag på locket. Kände mig skittaskig.Men vill ju inte att hon ska bo bakom bokhyllan.. Men tyckte det var så sött! Nu är hon säkert jättesur på mig..
Ville bara berätta om vår charmiga gullhamster..
Jag och dottern är så glad över att jag tål hamster (är allergisk mot alla andra pälsdjur)
Min hamster Anor gjorde också så.började boa i hörnet under min säng! Haha