hamster [När är era vakna?]
hej jag undrar när bryckar era hamstrar vakna på kvällen ??;)
Kakan vaknar runt 12-1 tiden på natten och är uppe tills klockan 8 ungefär. Mc Muffin brukar vakna runt 4 på morgonen och vara uppe tills 12 på dagen ^^ Så det är lite olika här
ok tack=)
Mina är alltid vakna när jag sätter mig vid datorn. Det spelar ingen roll nästan vilken tid på dygnet det är. 
20:00
22:00 vaken till 8:00 :)
Min Olof är vaken från ca 23.30-8.00 kanske. Är säker på när han vaknar men ibland sover man ju vid 8 så då vet jag inte riktigt. Men han brukar vakna om man matar honom eller ger han godis på dagen med ;)
Madsan
Vid 11 tiden på kvällen brukar Twix vakna. Hon är uppe hela natten, och när jag vaknar vid 7 varje skolmorgon sover hon.
Men vi ska snart vända dygnet för henne. Det hade uppfödaren gjort, men vi hittade helt enkelt inte ett bra sätt att ställa buren på där det är mörkt!
"Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne"
Runt 19 brukar alla hamstrar vara vakena och fart i här hemma, första vaknar runt 17.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
runt 20:00 brukar det komma ut en hamster…sen är han vaken några timmar och efter det "sover han middag" en stund innan han fortsätter kuta runt i buren/bollen/hagen…
kul de är att ha hamster. lol :P vaken när man sover.. ^^
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
okej tack min aä väldigt ny fick han igår men jag går och läger mig 10 ungefär och då sover han sen åker jag kl 8 då sover han så jag får inte se han så mycket men det kommer jag nog =)
Mina har varit vakna i minst en timme nu och en av dom är i rasthagen och har skoj.