Hoppetoss och Fideli
Mina älskade små vintervita är nu 15 veckor redan. Dock så är de rätt små i växten, de ligger endast på 40 och 45 gram.
Fideli är en väldigt nyfiken och orädd tjej som är rätt klängig av sig, hon håller gärna tassarna runt ett finger om man lyfter upp henne.
Hoppetoss är lite skyggare av sig, men nu den senaste vveckan har hon fått vara med mig flera timmar varje kväll när jag är på undervåningen som terapi.
Dessa två är så otroligt bra vänner med varandra. De bråkar verkligen nästan aldrig längre, och verkligen inte allvarligt. De sover ALLTID tillsammans, det går inte att hitta dem i varsitt hus, de håller alltid ihop. De är väldigt söta tillsammans :)
Lite bilder som jag tagit under tiden de har varit hos mig:

Lite putshjälp

Haha, alltid Fideli och spotta ut allt ur kindpåsarna och se så nyfiken ut :P

Handikappad

Strecthar lite sexigt ;)

Hoppetoss är värsta tjuren ju!

Nähä, där pös all luft ur henne.

Jordnötter är mumsens!

Puppy eyes!

Lilla sötnöten!

Skogsmusen

Kämpa, kämpa!

Teamwork!

För söt :*
Mvh Alicia.

De är verkligen helt otroligt söta båda två!!
Och jättefina bilder, som vanligt såklart!
Så himla söta :O
Underbara bilder på dina vackra töser!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack så mycket :) Har en liten video här på Hoppetoss när jagf rösökte få henne att hoppa agility. Ja hon har ju farten, hon springer över allt som är i hennes väg. Men hon rymmer på en massa olika vis :P
En liten failvideo
Mvh Alicia.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Testade också lite agility med Fideli nu, hon fattade nästan direkt hur hon skulle göra och var jätte duktig!
Mvh Alicia.
Dom är jätte gulliga båda två
Och så duktiga! Och Rassla delar Hopetoss panssion för att rymma ifrån agilitybanan, hihi :)
// Nadja
#6 Jaa, och jag har precis börjat med att träna agility med henne. Kommer lära henne en hel del mer om hon är sammarbetsvillig, men har man godis så gör hon vad som helst ;)
#7 Tack! :D Hahaha, ja rymma är hon duktig på :P
Mvh Alicia.
Dem är ju såå söta!
Så duktig Hoppetoss är på agillety. och såklart är ju Fedeli bra också! 
Tjejerna är ju otroligt vackra och charmiga Alicia! :) :P
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Va fiiiina dom e <3 Hur söta som helst!
Du tar jättebra bilder på dem! Va har du för kamera?
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida