Hamster iFokus

Hamster

Etikett: hamster
Läst 833 ggr
becca93an
0

Ögonkontakt med min hamster?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej :) Jag är ny här o detta är mitt första inlägg.. vet inte riktigt vad man kan skriva om.. Men har en undran till er som kanske vet :)

Jag har en underbar hamster på ett halvår, muffin heter hon :) hon är hur tam som helst ´… Iaf frågan är, vad betyder det om man får mycket ögonkontakt med hamstern? Ofta tittar hon väldigt djupt in i min ögon.. Antigen när hon har ont eller är orolig, men också när jag bara pratar med henne från buren eller i handen… Tycker det är så fint med ögonkontakt o undrar bara vad det betyder? Om hon gillar mig eller bara är nyfiken?

Roonja
0

Välkommen hit! Skrattande

Så fin hamster. Fin färg! Silversvart är så fint.

Jag tror bara det kallas ögonkontakt! Obestämd

Din hamster ser riktigt mysig ut! Oskyldig

becca93an
0

tack :D Hehe okej, lite mysigt sådär att få sån där riktigt ögonkontakt med henne :) Jaaa visste e hon! Hon e helt underbar o mysig ! :D brukar krypa ihop sig till en boll o somna :)

Här e en till bild :)

becca93an
1

höhö…;)

becca93an
0

fina djur du har på din hemsida :) Gaah man blir ju aldrig mätt på dom! Så söta så :)

Roonja
0

#2 Nu förstår jag vad du menar med ögonkontakt! Tungan ute Såå himla fin! Kyss

Odette
0

Hamstrar har ju en tendens att "stelna till" lite då de är uppmärksamma, då är det väldigt lätt att få ögonkontakt med dem.. Hon såg verkligen jätte go ut, första bilden alltså *naaaw*

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

HamsterMarie
0

Gud, vilken mysig bild den första var!

Välkommen hit Cool

becca93an
0

tack :D ja, hon e underbar <3 Verkligen en speciell hamster.., har haft fyra sammanlagt o alla har jag kommit nära men muffin är väldigt speciell…:)  Era bilder på hamstrar ser också söta ut !! smågnagare är underbara asså :D har även två gerbiler ^^

[CruellaDeVil]
0

Så söt, så himla fin tjej! Blev lite kär själv. :)

Roonja
0

#6 Hihi ja såklart monica. Mina hamstrar gör ofta sådär. Skrattande Det är så hilma gulligt! Kyss

hamster nova
0

hej ögonkontakt får nästan

så det är nog inte konstigt

annars kanske hon tänker vilken

snygg äggare jag har ;)

jätte söt och mysig tjej

du värkar ha lycka till ;)

Odette
0

#10 Ibland tror jag nästan att dom försvinner bort i sin egen lilla värld, dom liksom "loggar ut" hihi. Men visst är det charmigt :')

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Roonja
0

#12 Hahah, det har jag aldrig tänkt på men visst kan det vara så! ObestämdSkrattande