Måste bara visa...
Har hämtat mina Campbells från Geishas och knäppte ett par bilder när de utforskade buren. Fler kommer sen när de bott in sig. Jag är jätte stolt över dessa sötnosar och jag blev genast blixtförälskad i lilla tjejen.
Coola som tusan båda två och det va inte tal om att gå o gömma sig för att det nya är läskigt. Och inte bits dom heller ;)
Gud så vackra dem är! :)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Supersöta, verkligen! :D
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Awww, supercute~
Hejsvejs~
Åååh, superfina! Älskar deras färger och ögon. 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Gud vad fina, riktigt coola!Du får berätta sen om de är någon skillnad mellan dem och dina vintervita :)
Mvh Alicia.
#7 Det ska jag göra. Redan igår tyckte jag mig se skillnad men det kanske bara va ren tillfällighet eller mer beroende på individer än arter. Men de va mycket mer framåt än vad mina VV varit när vi kommit hem och allt har varit nytt. Lilla tjejen lekte runt i buren större delen av kvällen o tyckte äggkartongen va lajbans. Hanen pysslade runt mycket med pappret o maten. De två VV jag fick samtidigt höll sig i sina hus nästan hela tiden o va lite stressade efter flytten. Men det är som sagt kanske bara beroende på individer o inte arter. De Vintervita hade ju dessutom flyttat ända från Finland i helgen så de har fått stå ut med mer också :)