Bildtråd-Gräddtårta
Tänkte när jag ändå höll på så måste jag ju göra en bildtråd åt min tårta.
hon är sobel bandad kh, född den 3 nov 2011. hon är en sån hamster som ingen kan motstå. jag tog upp henne för ett litet tag sedan, satt henne i handen. långsamt stängdes ögonen, och nu sover hon i min hand, hon är helt underbar.
som ni ser har hon riktigt bra umb, svart e hon. och riktigt mörk och djup creme!
hon sover fortfarande i min hand <3
fina tjejen! :D
:D
gullguman :D
:)

Hon är ju hur söt som helst.!! Jag vill ju ha en Filippa!!!
:D
#7 tack! Ja, jag vet! :( å jag vill att Filippa ska till dig!
Vi får försöka fixa transport Ulrika! ;) Det är säker någon som ska till göteborg snart! ;)
:)
Sista bilden blev en rump-bild.
"Gräddtårta": kan man hoppa ner här?
Glömde skriva att hon är efter Frodo och Bubblan. Hon är från min Bakelse-kull! :)
en liten extra bild för det! :)
Vilken underbar hamster. Och rump-bilden är ju bara för söt. 
Men åh, hon kan få flytta hem till mig! 
#14 tack så mycket! Ja rump-bilder är ju för söta! hihihih! :)
#15 Eller kanske en liten kopia!? ;)
Här kommer lite nya bilder på henne. 
Gräddtårta är ute i lekhagen! :)
Nyfikna tjejjan
Åka kaaaana! :D
Hon har blivit så mörk och fin! <3
Åh vad söt. Riktigt fina färger på tjejen
både sobel och bandad, jättesöt. Och jag som inte brukar vara så jätteförtjust i kh? 
#24 Hihih tack! Ja, jag älskar hennes färg, och bandad! 
hmmm nu ska vi se hur lång väggen är………!?
Sötnosen då! :)
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
#31 Hihih! Tack säger Gräddtårta! :)
Hihih, ingen bra bild, men den vart ändå lite gullig. ;P
Min lilla tjockis tvättar sig <3
tvätt tvätt
Sista bilden blir en närbild! 
Jättesöööt! Härligt namn också 
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
#43 Gräddtårta tackar!
Ja, hon är från min bakelse-kull, så jag tyckte namnet passade in! 
Gud vad gullig hon är! :)
#45 Hihi tack! 
#46 Hon tackar 
grymt avis på att du fått "gäspbilder" Dom e så sjukt söta när dom gäspar…ler lite då min lille griffe gäspar var gång man väcker honom o det slår aldrig fel innan han gäspat minst en gång är det ingen ide att försöka ens tänka tanken på att fösöka lyfta upp honom…men när väl den ritualen är utförd är det fullt sammarbete :)
Är ingen jätte fan av korthår men on e söt :)
#48 Ja, det var precis. Om jag hade tagit en sekund efter hade hon inte gäspat längre! Mitt i prick! 
Tack! Till en början avlade jag bara på långhår, men efter att ha avlat fram lilla tjejen kan jag inte sluta. Blir kh och lh jag avlar då! 
Håller med #24, är inte så förtjust i KH men hon var ju underbar
. Särsilt nosbilderna på #38 och 42 var ju för söta 
.
Mvh Alicia.
#50 Hiihihi tack. Nosbilder är ju så söta! 
men gud så söt hon är
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#53 Heheh tack! <3
GUD SÅÅ SÖT!
//Flöffo
#54 hihi hon tackar! 
Nämen åh vilka söta bilder och särskilt Gräddtårta 
#56 Ja, jag har nyss fått en ny kamera och jag är ganska nöjd med den, även fast det finns bättre kameror. Gräddtårta tackar igen! 
Ganska nöjd
Du borde vara jätte glad för den
Haha, lilla Grädtårta då ;)
Du är så söt och charmig 
Riktigt fin är hon! 
#58 Okej, jätte glad då! 

tack! :)
Här kommer en ny bild på henne som jag tog igår! :) Tyckte bilden blev lite söt! :)
supersööt!!!!!

#61 Gräddtårta tackar så mycket! 

oj va flitig du är på att plåta hihi…får juh dåligt samvete nu!
Tänkte på gräddtårtan när jag va i djuraffären faktiskt…där har dom en hamster som iof inte är sobel men korthårig o svartvit och ser verkligen ut som en panda björn…
Min griffe är jätte kul att följa…han får mer o mer päls för var dag käns det som…visst han är långhårig det vet jag juh och jag har ju sett hans pappa…men är endå lite impad över att pälsen blir längre o längre :)
och visst har jag haft långhåriga innan…men griffe är verkligen super kul med sin mantel av päls
…får nog sno killen kamera o lägga upp lite bilder så folk får se mitt lilla underverk
#64 Hihi tack. Jag älskar att fota. :) Och det blir ju roligare om man får bra bilder också! ;) 
Jo, det brukar vara vanligt med svart bandade hamstrar på zoo:n. Hiih kul att du tänkte på Gräddtårta. :)
Jo, hanar brukar få riktigt fin päls. Hade en hane en gång som fick 7 cm lång päls. :O
#65 7cm?!?! OJ! hm ja vi får se hur mycke griffe får…söt e han iaf :)
Jo en o annan bandad hamster har man juh sett i djuraffärerna fast upplever att det är vanligare bland de korthåriga… o många korthåriga djuraffärshamstrar blir väldigt spettsiga i ansiktet…men denna såg verkligen ut som en liten panda hihi oerhört charmigt! ….hittade även en som va en liten kopia av en av mina förra hamstrar som hette Teddy…stor o kollade på honom en lång stund…oj va jag just då saknade Teddy….det va nog en av dom snällaste mest tama o mysiga hamstrar man kunde få tag i! Hav är en av de två hamstrar jag haft genom åren som man kunnat plocka ut mitt i natten när han sprang i hjulet som bäst och han satte sig i handen och bara mös…
#66 Ja, alltså vilken päls han hade! :)
Jo, bandade hamstrar är mer vanligt i kh. Men jag har sett några i långhår också! :) Jag tycker det är riktigt fint.
Jag gillar både lång och kort nos. Visst jag avlar fram kort nos. Men jag tycker det är lite charmigt med lång nos ocskå. Inte för lång. Men lagom är fint. :)
JÄTTE FIN! =)
#68 Tack!