Bildtråd till Twix!
Nu tyckte jag det var läge att skaffa världens sötaste hamster en bildtråd helt enkelt.
Somsagt, hon heter Twix, och är från paradisgårdens guldhamsteruppfödning. Rekommenderar starkt den uppfödningen, hon har inte bitit mig en endaste gång och är jättesnäll.
Njut av bilderna 
"Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne"
När är hon född? Jag har oxå en hamster därifr som är född i september.
#7 Hon är född i November. Tre månader alltså, så hon är inte så gammal. :)
Det blev dock fel med mamman, de stod i stamtavlan att mamman hette Eden och var en offwhite långhårig, men det kom strax en ny stamtavla och då hade dom ändrat både vem mamman var, och vem mormorn och morfarn var…
Här är charmtrollet igen. 
skitsöt!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Hon är jätte söt! 
//Flöffo
Twix hälsar och tackar! 

Supersöt tjej.
Fast är hon född i november så är det ju Eden som ska vara mamman.
Här är länken till den kullen:
#16 Ja, men som sagt blev det fel i stamtavlan. Cindy (uppfödarn) har nog glömt bort att ändra på hemsidan.

#17 Men det finns en tre-sidor lång tråd inne på SHF om dessa supersöta bebisar. Fortfarande Eden som är mamma där.
Så om det står nåt annat i stamtavlan, så måste det vara en helt annat kull.
#18 Det måste I så fall varit fler i kullen en Twix som hade en annan mamma, om inte alla i kullen då. Vi känner nämligen en annan som köpte en hamster från just den kullen och då mejlade uppfödaren till henne och berättade att det blev fel i stamtavlan och att hon blandat ihop mammorna, och att det skickades ut en ny. Så det var alltså inte bara Twix som det var fel mamma på.
:)

Igår kväll när jag satt och kollade på Big brother hade jag henne ute. För första gången i typ hela sitt liv satt hon helt still och stirrade på teven med munnen lite halvöppet. Såg så komiskt ut, hon var typ helt inne i pogrammet. Hon såg som hon gjorde på #23, hahah.
Hahahha det gör min gubbe med när det är big brother på
vilken fin ulltuss du har ! mycket söt!
#26 Haha jaså, då är hon inte ensam om att älska Big brother! ;) Fick en liten mysstund med henne då, vilket är ovanligt för att vara henne. 
Tack ska du ha, visst e hon! =)