Vilken tempratur ska det vara ?
Jag undrar vilken tempratur det ska vara där hamstrarna finns ? Mina hårbollar finns ute i ett annat rum med värme, men det är 16 grader därute och jag tycker det verkar alldeles förkallt. Någon som vet ?
Kan väl tillägga fast dom flesta vet att det är 2 dvärgar jag har.
Minst 18 grader skulle jag säga, någon av mina brukar alltid gå och dra på en förkyldning om det är kallare.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Ja, då ska jag genast försöka lyfta upp värmen lite. Någon idé på hur ? Tror redan elementet är på högsta. Hade tänkt sno mammas värmefläkt men hon verkade inte helt intresserad av det..
Var precis ute och kollade till tempraturen och då hade ngt pucko stängt av elementet så har satt igång det igen och höjt tempraturen till max. Dom står inte på golvet utan står på 2 stolar en bit upp i rummet. Ska se om det blir någon förbättring för tycker nämligen att Kakan har varit ovanligt osocial, så hoppas inte hon åker på ngt skit nu.
ställ burarna bredvid elementet på en stol :)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
Dom har redan stått vid elementet, men i vilket fall som så har jag maxat värmen så det var 19 grader sista jag kollade iaf. Dock är min styvpappa skitsur för det, men det får han vara för det är han som inte vill ha dom i huset och då får han äta upp det istället :P