Utställning 3:e mars.
Lördagen den 3 mars är det utställning i Kallhäll, Stockholm. För dvärgarna är det dubbelutställning. Vilka mer än jag kommer? Inbjudan kommer på SHF senare.
Är det inte för guldar? :)
#1 Jodå, guldar får ställas ut tror jag. Dock är dubbelutställningen för dvärgar.
Tror jag kommer :D
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!

Förhoppningsvis kommer jag. Måste bara kolla upp ev barnvakt. ;)
// Nathalie
jag kommer :D
Kul!
Men åå:( Varför är det alltid så långt bort från mig?… Jaja, får väl vänta tills det blir nåt närmare då :/
Såklart jag kommer! Dock endast med dvärgarna
.
Mvh Alicia.
mej slipper ni
ska ha fest den dan för nadia och hennes bror, de fyller med några dars mellanrum 20 och 30år.
Nej gud vad tråkigt, den här utställningen är inställd :(
Mvh Alicia.
åh vad tråkigt :(
Nej vad synd.
Ja, dumma papova virus :(
Mvh Alicia.
Vadå Papova? :O :O :O Vadå inställd! Pm:a mig om man inte vill skriva det så alla kan se. Har haft en hamster med Papova så jag vill gärna veta om det börjat på nytt!
Det finns alltså INGET papova i Sverige ännu.
Utställningar blir inställda för säkerhetsskull.
// Sofia
Vad är papova för nåt?:o
En aggressiv virussjukdom som drabbar guldhamstrar.
// Sofia
Ojdå .. :o
#18 Den är riktigt hemskt. Det vill vi inte ha alls här i sverige! :O Viruset smittar allt och alla. 
#17 Men visst finns det hos grosister? Jag hade en grosist hamster som fick det!
Jätte tråkigt är det men bra att ta det säkra före det osäkra! Lång karantän är jätte viktigt när man importerar från vissa länder så slipper vi några stora problem i Sverige hoppas jag.
Tråkigt att utställningen är inställd, men som Emma säger är det bättre att ta det säkra före det osäkra.
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!