Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödninghybrider
Läst 1040 ggr
Absolutpea
0

Gucci

Gucci smet för sjutton dar sen och lyckades ju då antgligen Para sig med saffran.. Båda två var ju i lagom ålder osv. Men lite små Orolig blir man ju. Ja, i alla fall så var det ju bara att vänta och se, nu har det gått sjutton dagar och imån är det arton. Hon är RIKTIGT fet, hon har gått upp tolv gram och man ser små bröstvårtor om man kollar Lite extra noga och dessutom har hon en riktig ballong mage som man ser till och med när hon INTE sitter:o hon bäddar för fullt och tror absolut inte att hon fejkar! Tror det blir redan inatt hon föder! :o är sjukt nervös för min lilla bebbe men tror det kommer gå bra!:) usch, är riktigt orolig att något ska gå fel och hela huvudet är fullt med negativa saker som kan hända.. Hur dags brukar ungarna komma förresten?:) Är det några andra grejer som kan vara extra bra att veta? Har läst på VÄLDIGT länge och vet allt, men kan ju ha Missat något som inte står. /alexandra

Absolutpea
0

Hur dags på dygnet din brukar komma;)

Absolutpea
0

SkriVer på telefonen och blir konstigt, hur dags på dygnet DOM brukar komma menar jag ..

Roxie
0

Är det dvärghamster?

// Sofia

Escaflo
0

Jepp det är dvärgar det gäller. Skulle gissa på att det sker oftast under natten, då det är mörkt och lugnt, men alla mammor är olika. Så när som helst gäller. ;)

Hejsvejs~

[Em_I_Am]
0

Yes, mest troligt är att de kommer när du inte ser eller hör ;)

Absolutpea
0

Okej ;) Tack för hjälpen, nu är det bara att vänta.

Inga ungar inatt i alla fall! Tror nog dom kommer ikväll, hon har en riktig ballong mage nu, och hon är nere i sitt bo hela tiden, hon brukar alltid vilja komma ut när jag kommer in i rummet eller när jag kommer in är hon redan uppe och springer!

En till fråga, haha.;)  Om hon nu fejkar kan hon fortfarande ha domma "symtomen"?

[Em_I_Am]
0

Jag tror hon är dräktig eftersom hon är så stor :) När Blixten va skendräktig såg hon lite större ut men hade ingen ballong till mage som Gucci har. Men bädda o så gör de ju om de är skendräktiga. Ska bli så spännande o se vad det blir för nåt :D

Absolutpea
0

jo, jag tror med hon är dräktig! :) ska bli jätte kul för Gucci har ju en lite udda färg, så kan knappt vänta för att se vilka färger det blir! Tror dock det kommer komma Mandariner i kullen! :)

[Em_I_Am]
0

Jag tror också det blir Mandariner eftersom det är dominant. Men man vet ju aldrig. Måste visa bilder sen när bebbarna är 2 veckor!

Absolutpea
0

nej, man kan ju inte säga exakt vilka färger det blir :) Ja, ska absolut visa massor av bilder och videor! Ska bli riktigt kul att få vara med i deras uppväxt! :D förresten, när tycker du man kan kolla hur många ungar det blev, vilken dag? :)

[Em_I_Am]
0

Det kan du kika lite försiktigt när du ser att hon är ute o äter eller pysslar med annat.

Absolutpea
0

okej, tack för hjälpen! :)