Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningvintervit
Läst 2659 ggr
PuffPoff
0

GUD HJÄLP!!!

Hej får panik just nu min hamster låter hela tiden det ser nästan ut som han nyser!! han brukar inte göra såå hjälpp! jag älskar han jag vill inte att han ska dö!!! kan han vara sjuk eller är det normalt aett dom låter? eller är det för att ja inter har varit ute nå mycke just nu är han i bollen och där har han inte varit på länge. Snälla hjälp! GråterGråterRynkar på näsan

PuffPoff
0

Kom igen svara någon :(:(:( !!

Roonja
0

Kanske du kunde filma och visa hur han låter? Om han är förkyld..eller något annan. Om det blir värre så kanske du ska komtakta en veterinär. och köpa antibiotika?!

PuffPoff
0

okej ska filma Gråter

PuffPoff
0

Han låter inte längre konstigt.. men kommer lägga upp video om han gör det igen! :s

[Avarice]
0

Försök ta det lugnt, han kanske bara fått något litet i näsan eller halsen som han försöker nysa/hosta upp? Om han inte låter så igen så är det nog ingen fara Glad

Förstår att du blir rädd, är likadan med min älskling, så fort han gör något han inte brukar så flippar jag ur Tungan ute

PuffPoff
0

#6 Okej tack för tipset :) :)

Twisted_T
0

Låter det som en nysning eller mer som ett konstigt ljud ur näsan? för här hemma har jag två som kommunicerar med något underligt ljus ut näsan. Den tredje piper mer istället. Jag vet inte varför de gör det men det började när jag fick en en hona. Tror det är ett sätt som de alla kommunicerar. Men som sagt, det hade vart bra att veta lite bättre hur din hamster låter för att kunna avgöra om det är en förkylning eller bara ett läte…

Men jag tror att om det hade vart förkylning så hade det varit mer konsekvent.

Mina låter bara då och då och inte konstant, så därför kan det ju hända att din hamster vill kommunicera någonting till dig eller någon annan hamster.

Här låter det som de pratar med varandra. Men ibland låter de bara när de är vakna och vill ut och springa lite.

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

PuffPoff
0

8# Okej det kunde har varit isf därför att han vill springa lite. Tack!

Ded!!
0

så var min hamster också men hon verkade bara va lite förkyld precis som vi människor kan bli.jag förstår att du blir orolig men det är nog inget farligt men håll lite koll på honom det är mitt tips