Problem med Blocket
Väldigt off topic, men jag vet att det är ett gäng fler än jag som har annonser på blocket.
Jag har jätteproblem och har haft det i ett par veckor eller så nu. Jag kan inte lägga in varken bild eller film på blocket. Jag kan leta upp dem bland mina filer, men de kommer aldrig in på sidan, det händer liksom inget mer.
Jag tänkte höra om någon mer haft samma problem och kanske har en lösning? Någon inställning i datorn eller så?
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Har inte haft några problem nån gång. Men är det inte lättare att fråga blocket direkt. De brukar var ganska snabba på svar.

Jaghar kontaktat dem, men deras svar var typ "goddag yxskaft" om att man ska ha rätt format och storlek på bilderna. Och de tyckte att jag skulle skicka en bild till dem som de kunde lägga in i annonsen sedan. Jag har en annons som ligger ute jämt som jag uppdaterar vid bebhov, jag har ingen lust att mejla dem varje gång jag vill ha in nya bilder…
Medis på akvariefisk.

Nu är mitt ärende vidareskickat till en expert i alla fall, verkar ju inte vara något vanligt problem… ^^
Medis på akvariefisk.

Jag har aldrig haft problem att lägga upp bild i annonsen på blocket så förstår inte riktigt vad din dator har emot dina bilder?! Dom kanske är så fina att den inte vill dela med sig?! ;P Thihi!
// Nathalie

#4 Nej, det har inte jag heller haft innan, det var för ett litet tag sedan, precis innan de bytte modell på bilduppladdningen. Det måste vara så, min dator är lite knäpp. ;)
Medis på akvariefisk.