Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 895 ggr
FiffiLiina
0

Vad ska man ha i?

Hej!

Vad ska man ha i transportburen när man ska till utställning och vara borta hela dagen?

Tack!

MVH FiffiLiina

HejPåDig
0

Toapapper att boa med, en matskål med gurka för vätska och lite vanlig hamstermix, och bottenmaterial

Lojs
1

Strö, eventuellt toapapper att boa med, en bit gurka för vatten och en bit större hundkex för mat. Ingen mat som hamstern kan proppa i kindpåsarna så att den inte går att bedöma.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

FiffiLiina
0

Strö har vi ju och toapapper och gurka men om man inte har hundkex?

Kan man tå något annat?

MVH FiffiLiina

Lojs
0

#3 Jag vet inte vad det skulle vara? Något som hamstern kan knapra på, men som inte är så litet att det går att hamstra.

En burk såna där "märgkex" (brun mitten, vitt runt, alla har sett dem) är ju inte särskilt dyrt.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

FiffiLiina
0

Nej,det har du rätt i.

Har ju en väldigt stor låda full med hundsaker (och massor med hundgodis för den delen).

Får väl kolla :)

MVH FiffiLiina

FiffiLiina
0

Hade tyvärr inga och hinner kanske köpa några.

Men om jag inte hinner, finns det NÅGOT annat man kan ha?

Torrfoder (förmodligen för litet och hamsterbart va?)

MVH FiffiLiina

mandyosv
0

Ta ett knäckebröd? :) bara ett tips

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

FiffiLiina
0

Så dom kan inte hamstra knäckebröd då?

:)

MVH FiffiLiina

mandyosv
0

Det vet jag inte… ta pasta annars de hamstrar dom inte !

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur