Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningvintervit
Läst 1247 ggr
Ded!!
0

Tips på lite extra god mat till hamstern!!!

Kan nån ge lite tips på godis eller mat som hamstrar tycker om!!Har hört att dom kan äta gröt är det sant ??Glad

Wand
0

Havregrynsgröt eller annan vattenbaserad gröt kan de äta, och de flesta älskar det. Den ska då vara osaltad såklart. 

Mina hampisar älskar kokt potatis och kyckling. Däremot om jag ska ge något godis så blir det oftast en liten bit skorpa, knäckebröd, frukt eller russin. Ibland får de hela nötter med skal på som de kan pillra lite med, det gillar de.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Ded!!
0

tack det ska jag testa direktGlad

Ded!!
0

kan både guldhamtrar och dvärgisar äta allt det där??

Wand
0

Japp. Flört Guldisarna och dvärgarna kan äta i stort sett samma saker fast i olika omfattning.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Lojs
0

Mina är extra förtjusta i så simpla saker som ärtor och broccoli. Men alla sorters röror är populära, jag har en stavmixer, så jag kan mixa till exempel havregrynsgröt gjord på havregryn och vatten med färsta grönsaker och lite kokt okryddat kött, det är riktigt smaskigt tycker hamstrarna.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Ded!!
0

jag har testat med mossad banan till min sjuka hamster det älskade han .vad bra tips ni kommer med måste testa allt det här som ni skriver!!<3