Lite kvällspyssel
Egentligen inte så intressant för er att veta kanske, men jag pysslar lite inför morgondagens fotosession hehe.
Kom på att min Expedithylla som används som rumsavdelare är perfekt att fota dvärgar i! Hyllan är vit och har fyrkantiga hyllor utan bakstycke. Så nu sitter jag och gör fina "backdrops" (bakgrunder) att tejpa fast som bakstycke när jag fotar. Både bra eftersom hamstarna inte kan ramla ner och fint som bakgrund.
Klipper ut kvadrater i kartong som är lite större än hyllans fack och sedan limmar jag på fint presentpapper på någon. Har lite sparade fina tapetbitar jag limmar på andra. En kläs i vitt tyg. Kanske ska göra en svart också. Roligt att få massa olika att byta mellan :) Får se om jag lyckas få några fina kort imorgon då. Inte alltid så lätt att fota de små yrvädrena ;)
Låter som om det blir fint, lycka till med bilderna :)
Tack tack. Lägger in resultatet imorgon hoppas jag. Hoppas på att solen skiner lite imorgon eftersom jag inte har någon bra belysning annars. Vill ju inte ta med blixt.
Har själv testat i Expedit-hylla men det med bakgrunderna var ju riktigt smart! Vore kul att se hur det blev sen :)
Vill gärna se hur det blir! :D