Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1045 ggr
[Izi]
1

Eddie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min hamsterhane som är hemkommen idag. Tack Louise för all hjälp med detta.

[Izi]
0

Ursprung Paradisgården. Tack för honom.

[Izi]
0

Tittut!

[Izi]
1

Min Cavalier Cajsa som tycker mkt om att spana.. Hade ej gått och få hamster helt lös i hemmet vill jag lova.

[Izi]
0

Varför visas inte bild 2 precis som de andra? Ngn som kan rätta till detta?

[Em_I_Am]
1

Det är nåt tillfälligt problem på iFokus bara. Den kommer nog. Har sett att inte alla bilder laddas som de ska. Klickar man på bilderna kommer de upp :)

Grattis till hampisen! Cavalieren är supersöt den med. Har själv haft såna o hållt på mycket med bland annat utställning osv. Härliga små hundar :)

UlrikaD
0

Söt pojke, jag har hans syster hemma hos mig:)

[Izi]
0

Har du? Bild?

Lojs
1

Jag tog ett par bilder på honom när han var här. De blev dock inte så bra, han satt ju i karantän så jag kunde inte fota honom i min mini"studio".

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
0

Och andra bilden.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

UlrikaD
0

#7 Har ingen ny bild på henne, men du ser henne på Cindys hemsida under tidigare kullar.

Hon heter Örkelljunga och är nf rex satin KH. Supersöt liten tös:)

Anna härinne har ju systern Ögonfröjd, svart d.s rex satin.

#8,9 Söta bilder, han såg mycket svartare ut på de bilderna du tog:)

[Izi]
0

Till Ulrika… Vore bra om du kanske kan uppdatera din hemsida lite så man ser dina nuvarande hamstrarFlört

UlrikaD
0

#11 Har inte ens den hemsidan längre. Har eget domän till den nya sidan. Men det kommer vid ett senare tillfälle.