Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 977 ggr
WilmaP
0

Vila i frid .. Smilla ♥

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som några vet & som jag skrivit om här på forumet innan fick Smilla ett litet sår på höften som sedan visade sig vara en tumör. Hon åt antibiotika & smärtstillande. Tumören bara växte & växte & det gick inte att operera bort den för att den var alldeles för stor & hade växt otroligt snabbt. Smilla fick somna in igår, 20 januari ..Hon hann inte ens bli ett år .. Saknar henne något fruktansvärt & orkar inte tänka på att hon inte finns mer.

Jag älskar dig Smilla & du kommer alltid ha en otroligt stor plats i mitt hjärta, min finaste. ♥

1/7 2011 - 20/1 2012

Novis10
1

Nej vad tråkigt, beklagar verkligen Wilma. :(
Vila ifrid Smilla. :'(

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

mandyosv
0

hemskt :( rip Skäms

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

goldenhamsters
0

Neeeej, inte Smilla! Gråter Gud vad tråkigt, hon som blev så ung.

Skickar styrkekramar till dig!

Mvh Alicia.

WilmaP
0

Tack allihopa. Hoppas & tror verkligen att hon har det bättre nu, hon slipper ha ont & lida.

Amun-Ra
6

#5 Du behöver inte en sekund undra över om hon har det bra nu,för det har hon. Inga tumörer inget ont, bara en glad och frisk hamster är hon nu. Smilla är glad över att ha fått ha dig som matte. Hon älskade dig och älskar dig fortfarande. Hon kommer att ha ett vakande öga över sin kära matte från sin himmel, det vet jag! Hur jag vet det? Tja, jag är en sådan där konstig tant som känner sådana saker…Skäms

Vila i frid söta Smila…

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

[squash97]
2

Hemskt, men man måste tänka att hon inte ens skulle levt så här länge som vild… Hon var ju som Amun-Ra säger en väldigt glad hamster och jag tror absolut att hon tyckte mycke om dg och gör det ännu! R.I.P Smilla! <3