Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1554 ggr
Natalinas
0

Min ängel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är med stor sorg jag skrivet detta inlägg!

Min underbaraste bebis har lämnat mig Dianthus Queenie Offwhite Satin Lh. Hon hade en kull för inte så länge sen och klarade av alla sina bebisar utan problem.

Hade henne ute den 16 Januari i sängen och myste och pussade på min älskling i 30 min satte henne sedan i buren igen och gick och la mig vid 11 tiden vaknade sedan 2 timmar senare och märkte att alla hamstrarna verkade lite oroliga. Så gick upp för att kolla så alla mådde bra gick först till Queenie som jag ALLTID gör. Då låg hon död. Jag fattade inte riktigt vad som hade hänt men gick ner i köket hämtade pappaer och en kartong och la ute henne på baksidan. gick sedan och upp la mig igen när klockan ringde och det var dags för skola ropade jag på min tjej för jag trodde jag hade drömt men det var sant min älskling hade lämnat mig.

Vet inte varför hon dog när jag hade henne ute var hon pigg såg fräch ut. När jag hittade henne död var och lika fin i kroppen. Inget i rumpan eller ögonen eller munen så min älskade Queenie lämnade mig med en stor chock!

Roonja
0

ååh nej så sorgligt. Queenies son Singo, säger att han älskar sin mamma och att hon alltid finns hos oss. Gråter

goldenhamsters
0

Vad tråkigt, och vad läskigt att hon bara dog utan anledning Rynkar på näsan.

R.i.p Queenie Gråter.

Mvh Alicia.

Novis10
0

Ne vad tråkigt, verkar vara många hamstrar som lämnat in nu på hösten.. Beklagar verkligen Nathalie Gråter

R.I.P Queenie Rynkar på näsan

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Amun-Ra
0

Men fy så tråkigt! Det är för sorgligt när hamstrar dör sådär ung och knapt har börjat leva! Beklagar verkligen sorgen!Rynkar på näsan

R.I.P söta Queenie

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Frosstis
0

stackarn :( hur gammal var hon?

RIPGråter

Amun-Ra
0

#5 Hon var nog under året skulle jag våga tippa..

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Twisted_T
0

Åh stackars :(  Vila i frid sötnosen.

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Flöffo
0

Vad hemskt!Han var sååååå söt!GråterR.I.P Gråter

//Flöffo

Novis10
0

Queenie är en hon inte han.

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Jolinn
0

Vila i frid vackra Queenie. Gråter

Skickar stora styrke kramar Natalie ! <3

;).
0

Så tråkigt hon var jätte fin.. :( R.I.P Queenie

Natalinas
0

Tack så jätte mycket alla

Flöffo
0

#9 ojj jag ber värkligen om ursäckt!OskyldigSkäms

//Flöffo

jossan77
0

Nää, vad tråkigt Rynkar på näsan. Fina Queenie… har ju hennes son Ior här hemma. Världens mysigaste hamsterkille.

R.I.P Queenie