Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 5696 ggr
[nadvard]
0

hamsterhage

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Någon som har en "hamsterhage"? Kan ni inte visa lite bilder på eran isf :)? Blev lite nyfiken. Bygger man den själv? hur :P?

Zvintos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag såg en riktigt smart variant på hage på ett tyskt forum, som jag kommer att bygga sen när jag har möjlighet.
Den var gjort utav fyra träreglar som man gjort skåror i och i dessa skåror hade man satt ner plexiglas.
Supersmidig att plocka ihop sen med andra ord!
Gjorde ett lite halvt uselt försök att visa hur den såg ut.

Odette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på två av mina rasthagar. De har väldigt höga kanter så ingen ska kunna ta sig ut utan min tillåtelse Flört
Finns olika sätt att bygga en hage på, antingen har man höga kanter på den eller så kan man sätta nät eller liknande som tak..
Men såhär ser mina ut iaf :p

(bilden är tagen uppifrån- in i hagarna)

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Ellenfyrkant
0

Jag har en som består av gallersektioner som man hakar i varandra. Finns lite här och var på djuraffärer och internetsajter. Mina dvärghamstrar tar sig inte ur den men det gjorde min guldhamster då hon sträckte på sig. Dock tröttnar mina dvärghamstrar på att vara där i ganska bort tyvärr. :( Även om jag kan proppa ner hur mycket olika saker som helst. :P

Mvh Ellenfyrkant

[nadvard]
0

Åh så fina! Smarta lösningar! Kul med lite inspiration :) Synd bara att man har tummen mitt i handen. Men jag får kämpa ;)

ella99bella
0

Vet att den är gammal men tyckte den var kul!

Mvh/Ellen<3Glad