Skaffa hamster?
Hej! Jag hör inte hemma på den här hemsidan utan på degus, gerbiler och shetlandsponny. Ja va in på en djuraffär här hemma för att köpa mat osv och ja kollar alltid på djuren när ja är där. Såg en jäääättesöt liten roborovski hane som ja föll pladask för!
Jag har uppfödning av degus och gerbiler och funderar nu på att skaffa hamstrar till min lilla "djurpark" ^^ Är de nånting man ska tänka på speciellt med denna ras? Hur är de med aveln? Är de som med guldhamstrar som är ganska noga med färgerna för att de inte ska bli fel på ungarna?
Alla tips är välkomna!
Tack på förhand!
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Roborovski hamstrar från djuraffär är extremt svåra att få tama och många säger att de är mer titt-djur än husdjur. Fast dom är ju helt sjukt söta!
Jag har aldrig avlat på robbar men jag tror inte att det är lika viktigt med färger då det inte finns så många olika färger 
Skulle självklart inte köpa från djurfabel och avla på men ja fastna verkligen för rasen!^^
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
#2 Jaha det var så du menade ;) Då tolkade jag det fel 
Leta upp en uppfödare som har roborovski och be om råd av honom/henne. Denne person borde ju kunna ge dig bra råd om avel osv