Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: avelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 8243 ggr
Spetta
6

Intresserad av köpa långhårig hamsterunge

Hej!

Helt ny här på iFokus. Verkar vara en bra hamstersida. Jag har precis bestämt mig för att köpa en guldhamsterhane, långhårig i färgen svart, grå eller choklad, helst svart och gärna med lite vitt under hakan. Glad

Jag kommer bara att ha honom som sällskap och har erfarenhet av guldhamster sedan tidigare då jag hade sammanlagt tre stycken. Undrar nu om det är någon som planerar eller har fått en kull nyligen med hamsterhane enligt ovanstående beskrivning. Jag bor i Stockholmsområdet så det vore bra om hamstern finns att hämta i närheten.

MVH

UlrikaD
0

Bor i och för sig i Göteborg.

Men jag har svarta lh-hanar som är 6 veckor gamla:)

Roxie
0

Jag har en långhårig svart guldhamsterhane som är leveransklar nu. Dessa säljes endast som sällskap :)

Jag bor visserligen i Göteborg, men transport brukar inte vara helt omöjligt.

Skicka ett PM om du är intresserad :)

// Sofia

Bruden-Mbuti
0

jag har en svart lh hane som kan flytta den 14/1. då är han 4v.

sänd din mailadress om du vill se bilder samt veta mer om honom.

Spetta
0

Just det! Tänkte bara tillägga att jag såklart vill att hamstern är tam, alltså att den har blivit hanterad av dig som uppfödare. Glad

Amun-Ra
0

Jag har creme rex LH bebisar på kommande snart! Föräldrarna är mega snälla och lugna. Riktiga små änglar som är hjätte tama och älskar att gosa och kelas. Pappan är från Holland och mamman har både svenskt och engelskt blod i sina åfrår. Den kullen kommer att födas 20 Januari och blir leveransklar 20 Februari.

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Roxie
0

Alla mina bebisar är handtama när de flyttar hemifrån. Dvs, de är hanterade dagligen från att de är ca 2 veckor gamla.

Men sen kan man aldrig undvika en sprallig liten bebis som inte sitter still i händerna, finna alltid så mycket att utforska :)

// Sofia

Bulba
1

Jag har en kull hemma som snart är 2 veckor Glad

Finns en Silvergrå och en Svart dominant spot bandad hane kvar, båda långhåriga.

Lojs
0

#7 Svart bandad ds? Varför har jag inte hört talas om detta, såna små underverk får man inte smyga med! ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Bulba
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8 Haha, min favorit teckning efter roan Kyss

Skickar med en bild på mamma Adri
Dove bandad ds Glad

Lojs
0

#9 Fiiin! Jag har massa favoritfärger, svart/choklad/dove bandad ds är definitivt en av dem!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Bulba
0

#10 Visst är hon!! :D

finns ju två små svarta bandade ds till salu här Oskyldig

Nä nu ska vi inte sno tråden…

Spetta
0

Bulba och Lojs: Hehe, ingen fara sno på ni! ;) Amun-Ra och Bulba: Bor ni nära Stockholm? Roxi: Jo, jag förstår att de kan vara spralliga ändå och nyfikna :) Kan ni inte lägga upp bilder på de ni har till salu? Eller är jag jobbig då? :D

Roxie
0

Här är en bild på mamma med några av ungarna som är till salu :)

// Sofia

Roxie
0

Och här är en bild på en svart LH hona som också är till salu.

// Sofia

Bulba
0

#12 Jag bor i sundbyberg, lite norr om stan Glad

Dom jag har till salu har inte öppnat ögonen än så jag måste vänta några dagar innan jag kan fota dom men kan lägga upp bilder så fort som möjligt ^^

mocchino
0

Kan du tänka dig en hona så har jag 2 svarta skp/vit honor som är leveransklara runt den 22jan. Finns i Knivsta men kan tas med in till sthlm. :)

// Nathalie

Bruden-Mbuti
0

bild på en svart lh hane som blir 4v nästa v

Spetta
0

Är inne på en hane men tack ni som erbjudit honor iaf. :) Åh, den där lilla svarta på senaste bilden är precis en sådan som jag tänkt mig. :) Heeelt underbar!

mocchino
0

#18 Ska du bara ha en och ha till kel så skulle jag helt klart rekommendera en hane. ;) Så tycker du gör rätt i att hålla dig till hane. :)

// Nathalie

Spetta
0

Silvergrå lh som Bulba skrev om lät också gullig. När kommer bilder? ;)

Spetta
0

Såg bilderna som du lagt upp (Bulba). Guud vad söta de är. Har dock bestämt mig för att gå vidare med den svarta lilla krabaten som är upplagd på bild ovanför. Tack för alla erbjudanden iaf. :)

Bulba
0

#21 okej lycka till med honom! Glad