Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1088 ggr
Frosstis
0

1 år !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På söndag (om 5 dagar) har jag haft min hamster i ett år! :D Kommer fortfarande ihåg när min mamma kom hem med buren och spån osv, nu på fredag, och så var jag så glad på träningen och sa till alla att imån ska jag köpa en hamster, och så på lördag förra året köpte jag han! :D så nu är den 15 en söndag, så då har jag haft han i ett år! ^^ tänk vad tiden har gått fort.. kommer inte ens ihåg februari, mars, april, juni och juli! x) undrar hur gammal han egentligen är. Han är iaf över 1 år tror jag :D

älsklingen ♥ bilden är ifrån somras :D

Frosstis
0

Kyss

Novis10
1

Vad roligt! :)

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Frosstis
0

Japp :D

Frosstis
0

gjorde ett collage med massor av bilder nu ! :D och så fick han en jäättestor gurkbit+pasta/spagetti :D hans favoriter^^ plus knäckebröd då ;)

goldenhamsters
0

Naw, lilla Puff:en. Grattis till årsdagen tillsammans! Skrattande Det var ju lite smart att fira den dagen ifall man inte vet hans rätta födelsedatum. Eran födelsedag tillsammans. Hoppas han fick en stor och mumsig tårta Flört.

Mvh Alicia.

Frosstis
0

Ja :D

Hamsterstar
0

Grattis PuffKyss

Novis10
0

Grattis Puff :D

//Nova
Besök gärna min hemsida här.

Medarbetare på Hamster ifokus!

Felicitas_
0

Grattis Puff !!

Frosstis
0

Nu blir han glaad :3

Hamsterstar
0

Ja, det tror jag :)

Vad har han fått i present då?Skrattande

Frosstis
0

Haha han fick en stor bit gurka & spagetti :P och ett helt stort knäckebröd, han älskar det! ;) och så har han kvar en bulle från jul som han itne äter, haha.

Hamsterstar
0

Haha, han borde väll gilla bullen mer ;)