Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 764 ggr
[Em_I_Am]
1

Min lilla tjej (Sookie)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag kom äntligen min efterlängtade tjej till mig från Stockholm (Roslagens). Jag fick äran att bestämma namn själv efter något tema till henne och systern som ska till en annan uppfödare. True Blood-nörd som jag är har jag redan föreslagit att hon ska heta Sookie. Får se vad Helena tycker om det. Än så länge kallas hon för Sookie här hemma iaf och det får nog bli hennes "vardagsnamn" oavsett vad det blir i stamtavlan.

Sookie är suuupertrevlig. Hon va inte speciellt upprörd av att ha rest hela dagen och undersöker min hand nyfiket. I handen sitter hon stilla och låter sig klappas. Får se om hon blir Alexanders brutta kanske.

Hon är Agoutie Pearl och jag personligen gillar hennes rikliga, men jämna tippning supermycket!

Här kommer en första bildbomb. Först ut är min favoritbild på henne. Om ni tittar noga ser det ut som om hon pussar sin egna spegelbild. Hade jag också gjort om jag va sådär rackarns söt hihi ;)

[Em_I_Am]
0

En till…

[Em_I_Am]
0

En till…

[Em_I_Am]
0

Ännu en till…

[Em_I_Am]
0

Svårt att sluta…

[Em_I_Am]
0

Ska sluta snart…

[Em_I_Am]
0

Nu är det sista. För denna gången iaf :)

[Em_I_Am]
0

Ps. Visst är det urgulligt att vissa morrhår är vita och andra är svarta om ni tittar på sista bilden? Jag är helt kär i henne redan <3

Roonja
0

naaaw så söt. Supersnällt av Helena ju. När jag var hos Maggan för att hämta Gilbert var han 5 månader och hade inget namn än så jag fick välja namn, då döpte jag min Gilbert till Nimbus och Crocker till Crocker.

Hahah, hon ser ut som min hund, vita morrhår på ena sidan och svarta på andra! :D

[Em_I_Am]
0

Nä vad häftigt! Bra namn du valde tycker jag. Gillar Crocker :D

Kan tänka mig att när man haft så många kullar som tex Helena har haft så kan det vara välkommet med lite namnhjälp ibland hihi.

UlrikaD
0

Men vilken söt liten knubbsäl.Kyss

[Em_I_Am]
0

Hihi ja nu har jag två knubbsälar. Och en barbapappa Skrattande

Odette
0

Så underbart fin!! Super bra bilder också ;D
Snoookie!! (som Eric så finns kallade henne när han blivit "nollad" av häxorna..älskar True Blood även jag)

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

[Em_I_Am]
0

Tack så mycket! :D (Snoookie hälsar o tackar också) Trodde aldrig jag skulle falla för ännu en vampyrserie (vadå uttjatat?) Men den ÄR bra och jag är nog lite hemligt kär i Eric Northman hihi. Iallafall just när han blivit "nollad" ;)

Hamsterstar
0

Så söt liten bollKyss

WilmaP
0

Oj herregud så FIIN! Hon ser ju precis ut som en liten knubbsäl. :*

Magda
0

ooooohhhh! så vacker hon är… Kyss

nadilda
0

Å så söt, jag älskar bilden #3 Man ser hennes fina ögon så bra då Kyss

goldenhamsters
0

Jag är också ett True blood fan Skrattande. Du hade inte tänkt döpa om Alexander till Bill då? Flört 

Supersöt tjej! Påminner väldigt mycket om min Hoppetoss här hemma, likadana färger och teckningar.

Mvh Alicia.

Roxie
0

Sååå söt! Kyss

// Sofia

Escaflo
0

Awww, jättesöt~<3

Hejsvejs~

mocchino
0

Myyyyyyys!!! :D