Chill-Zones Vesuvius Edward (bildtråd)
Vilken läcker B/Y du har hittat. 

Så där blir bilderna när man har huvudvärk;)
Du får ta egna bilder sen när han kommer hem, de blir säkert bättre.
#2 Ja, imorgon blir det en bildbomb med massor av bilder.
Medarbetare på Vetenskap.
Hans föräldrar är Zceverez Gosan och Chill-Zones Mango.

Han har redan börjat packa sin lilla rygg-säck härhemma för morgondagen:)
Ja, han tänker nog "jag orkar inte åka så länge, jag måste ta med mig allt."

#8 Tror det också:)
Nu har sötisen äntligen kommit hem :D Han var verkligen trött, han somnade i transportburen nästan på en gång. När jag satte ner han i buren gick han och la sig i huset efter att ha undersökt toaletten. Sötgubben :D
Så lille Edward ligger och sover nu, tack Ulrika för den lilla sötnosen :D

Tror han kommer att trivas bra hos dig:)
Glömde av att han hade flyttat när jag skulle ge dem mat förut, så jag trodde han hade rymt.
#6 Zheverez menar du väl 
kul att du har en av gosans ungar.
#13 Är det Zheverez? Aha, det stog Zceverez på tråden Gosan X Mango. Men det är väl Zheverez då. Lilla plutten har sovit hela dagen lång, undrar vad han har gjort hos dig Ulrika. För det verkar vara tröttande ;)
#13 Ja, han är så söt
Han är inte rädd för mig, men det verkar inte som att han litar på mig än. Fast det kommer han nog att göra snart, får bara ha lite tålamod. Dom goda nyheterna är att han åt lite av gurkan jag gav han.
Jösses vad han älskar att gräva, han brukar gå in i ett hörn gräva hela tiden. Sen går han också in på toan/badet och tvättar sig först, sen gräver han supersnabbt så att det blir en hög i mitten.

#13 Inte lätt med stavning, Eva. Det är nog jag som skrivit fel från början.
#17 Var Edward en "grävhamster" hos dig också?

#18 Japp, han lekte mullvad:)
#19 Jag förstår det, han grävde supersnabbt på toan/badet.
Det görs framsteg här hemma, nu kommer han och sniffar lite på handen när jag sätter ner den :D Ändå om han backar igen.

#21 Det är mycket spring i benen på honom, samma med hans bror. Jag brukar gömma mina händer lite under spånet, då kommer de upp lite utav misstag. Då kan han sitta en stund, men sen skuttar han iväg igen.
Han e riktigt söt :)
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
Långhåriga B/Y är ju skitsnygga :D Jätte söt och fin kille du hittat Krille12 :)
Mvh Alicia.

Han ser ju ut att trivas bra i sitt nya hem.
#31 Tack! :) #33 Ja, han älskar verkligen att gräva bort allt botten material i ett hörn och bli en liten fluffboll, som på #23.
Gud vilken söt liten pojke du har hittat, han är verkligen jätte söt! 
#35 Tack!:)
Han är jätte söt!
Mvh/Ellen<3
#37 Tack! :)
Han tackar för alla för alla fina kommentarer, Ändå om han sover 
visst känner man sig korkad när man sitter och stirrar fascinerat på en hamster……elr är det bara jag som kan sitta och stirra i timmar…..?
Mvh/Ellen<3
#40 Nä då, jag tycker att det bara är roligt att titta på när han gräver och leker. Och det är faktist väldigt bra för mig, eftersom att jag inte är tittarperson.
Kan säga att han älskar majs, han tog den ur handen som att den låg i matskålen :D
Och gurka! Jag gav han lite kvällsmat, han fick två skalade äppelbitar, två bitar spetskål, några gurkskivor och majs.

Det är lite roligt att han bara äter gurkan när jag håller i den :) När jag håller den äter han jättemycket, men när jag ger den till han så ser jag efter typ en halv minut att han har lämnat den och inte ätit något mer.

Han vill väl ha sällskap till middagen:)
Kanske det :)
Så fin! :) :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#48 Tack! :)