OT: Gratis hemsida
Nu efter ha kommit på vad det var för fel, och att det inte gick att göra något åt på min hemsida har jag bestämt mig för att göra en annan ny!
Så jag behöver tips för lite enkla gratis hemsidor ungefär som weebly. andra förslag också såklart men hemsidan måste vara gratis! :)
-Tack
N.nu är rätt bra enligt mig :)
Här får du några tipps på saiter där man kan laga gratis hemsidor inklusive hur många stjärnor de är värda.
Gratis registrarion. Ungefär som weebly,webnode,n.nu men betydligt bättre och fler möjligheter.
4 stjärnor av 5 möjliga
Krever att man registrerar en gratis web server och installerar wordpress i webservern.
Fördelar: Man kan ladda upp ägna theman om man inte gillar det som wordpress har att erbjuda. 5 stjärnor av 5 möjliga
Gratis och änkel att använda. Pela och klistra in design
3 stjärnor av 5 möjliga
Gratis flash hemsida med peka och klistra in design. Många möjligheter och mycket utrymme… 5 stjärnor av 5 möjliga
Gratis hemsida. Lätt att använda. Utseendet och teman en aning tråkiga…
2 stjärnor av 5 möjliga
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
jag använder blogg.se
Tack alla! ska se vilken som funkar för mig…men fortsätt gärna ge förslag! :)
N.nu är superenkel, det går på typ en sekund att göra en hemsida hos dem och fixa ocht rixa :)
Mvh Alicia.
#5 jo, fast jag kom aldrig riktigt på hur man gjorde en sida!??
#5 Jag tycker att n.nu inte är så bra. Gillar inte deras teman och inte heller deras utlägg på temat. Rent av tråkigt enligt mig! Då är wix bättre! Där har man full makt över det man designar. Designar gör man med hjälp av dra de olika sakerna var man vill ha dem och sedan klistrar in dem genom att klicka på musen! Wix är något jag rekomenderar åt alla, även nybörjare…Du kan ha en hemsida på några få minuter vid wix. Dock är wordpress en aning mer komplicerad än wix eftersom wordpress inte har den där dra och klicka stilen…
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
#7 jag har testat alla hemsidor och det är 2 jag inte fattar någonting av. n.nu tyckte jag inte heller så mycket om. då måste jag ju ha kvar weebly vilket inte går för jag inte kan lägga in bilder från min nya kamera! :/
#8 Om du redigerar bilderna så måste du spara med lite lägra kvalité för då funkar det att ladda upp dem och det kommer inte synas att det är sämre kvalité eftersom att bilderna blir mycket mindre när man laddar upp dem ;)
Crazy hamsterlady and a turtle! 
Flingans Qito The Legend
#9 fast jag har ju 2 canon kameror, stora, den nysate fick jag i julklapp, och det är därifrån jag inte kan lägga in bilder. jag kan lägga in dem här men inte på weebly, och min "gamla" canon (som igentligen inte är så gammal) kan jag lägga in bilder på weebly! och den gammla är min mammas som jag inte får låna eftersom jag har en egen nu.
#10 Prova att dra ner kvaliten på kameran och se om det funkar ;) Har också en canon men det funkar fint för mig.
Flingans Qito The Legend
#11 hur "drar" man ner på kvaliteten?
#12 på min kamera iallafall så går man in i menyn sen så letar man upp en "flik" som heter kvalité, skulle tro att du har large som kvalité så prova att sätt på medium istället ;)
Flingans Qito The Legend
Den här då? :)
123minsida.se
#13 tack, nu har jag ändrat till medium! :)
#14 har använt 123 förut och det kostade pengar efter 2 månader! :(
#15 Hoppas det kommer funka nu :)
Flingans Qito The Legend
#16 ska testa! :)
Tråkigt :(
Nallebus, jag är så tacksam för att du hjälpte mig, det funkade, äntligen, tack o tack o tack o tack så mycket! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
#19 Hihi varegod :) Kul att det äntligen funkade för dig! :D
Flingans Qito The Legend