Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 752 ggr
Frosstis
0

djuraffärens tips!

Täck botten med ett material som inte dammar t.ex. Alspån, papperspellets eller Pet All Pine kompletterat med halm, naturlig hamstervadd eller pappersbomaterial för att göra det mjukare och att bädda med.

blir så trött på detta! -.-

Frosstis
0

De sköter normalt sin päls själv i sandbadet men kan behöva badas med ett smådjursschampo.

Nennir
0

Ursäkta mej, men för fan! Dom vill verkligen inte lära sej.

Var in på en lokal djuraffäre där jag bor och frågade om jag fick titta på hamstrarna dom hade. Hon som visade dom sade att man inte kunde ha dvärghamstrar ihop, och när jag sa att man faktiskt kunde det så sa hon: "Nej, det kan man inte!". Hon vägrade lyssna på mej. Har haft både guld och dvärg i omgångar, så jag vet vad som gäller för båda. Men som sagt, människan vägrade lyssna på mej….

Frosstis
0

så är det med djuraffärer, dom kan typ INGENTING. en gång när jag gick in på zooaffären medans min pappa handlade, så skulle de stänga och så hörde jag en av personalen säga "jag har inte gett vatten till djuren idag men vi måste ju stänga nu så vi ger det imån på morgonen istället" alltså?! de kan ju göra det ändå! det finns inte direkt en lag på att de MÅSTE gå från djuraffären när de har stängt -.-

Nennir
0

What? Det kvittar väl om dom håller på att stänga. Djurens välbefinnande kommer före att få åka hem! Herregud. Människor kan vara så egoistiska ibland så det är inte sant ._.

Frosstis
0

eller hur..