Jag är så glad!
Jo, har ju en gammal hamster här på ca 2 år och 6,5 månad. Han är från djuraffären så han har alltid varit lite bitig av sig o han har aldrig varit kelgosig. I nästan ett halvår så har han bara sovit. Knappt att jag såg honom. Idag eller typ nyss, så såg jag honom stå på sitt hus o han försöte att komma ur samla-lådan, men har en bricka över precis där huset är så att han inte kan rymma. Gud så glad jag blev! Lyfte ut honom o lät honom vandra på sängen. Efter en stund så verkade han ung på nytt! Han sprang runt med hyperfart o var full av energi, det var såååå länge sen som jag såg honom så. Han nafsade lite på mig bara och sen så brukade han fräsa åt en för några månader sen men nu gjorde han inte det. Han klättrade runt på mig o lät mig att hålla i honom och som vanligt så retades han med att gå för nära kanterna, han försökte även att käka upp min kudde o mina gossedjur. Jag blev så himla glad över att se honom såhär energisk och snäll. Det var hur länge sen som helst när jag kunde ta ut honom, eller då han ville komma ut. Har alltid och kommer ALLTID att älska honom så himla mycket, jag skiter i att jag har typ 3 ärr från hans bitmärken, han kommer alltid att vara min lilla bebis <3 Lägger upp lite bilder på fartdåren. Som vanligt så var han lika svår att fota<3
Var tvungen att muta honom med papper för att han skulle stå still ^^
Du kommer alltid att ha största platsen i mitt hjärta. Jag saknar dig ;'(

Lilla gubben då! :)
// Nathalie
Lilla gammel skruttet då 
Han ser tramsig ut hehe , fast det gör ju alla hamstrar 
Hehe, han var ju riktigt trött sen när han fick komma tillbaka i buren men ändå så ville han komma ut, fast ville inte anstränga honom för mycket ^^ Han har alltid varit lika svår att fota
Vänder ryggen mot en så snabbt man ska knäppa kortet xD
Du kommer alltid att ha största platsen i mitt hjärta. Jag saknar dig ;'(
söt gammelgubbe.